פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי למזגן מיני מרכזי נושא התלונה:
אילוז גדי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה וחצי חודשים הותקן בביתי מזגן LG מיני מרכזי, מהיום הראשון להתקנתו, התגלת תקלה במערכת הפיקוד של המזגן (המזגן מתחיל לעבוד לאחר כל הפסקת חשמל). על מנת לקצר לא אפרט את השתלשות העינינים של החברה רק אציין בקצרה כי שבמשך שלושה וחצי חודשים ביקרו בביתי עשר פעמים טכנאי שירות, ביצעתי עשרות שיחות טלפון למוקד שירות, מנהלת שירות הלקוחות ואף למזכירת המנכ"ל, כל זאת ללא הועיל. לאורך כל הדרך סבלתי משירות שערורייתי - הבטחה להגעת טכנאי בכיר ומגיע טכנאי המתוודה שאינו מכיר את המזגן, הבטחות שחלקים יגיעו מקוריאה תוך ימים ספורים שהופכים לחודש, הבטחות שכבר חוזרים אלי וכמובן שלא עושים זאת . בזבזתי עשרות שעות עבודה, תקרת הגבס בביתי פתוחה במרכז ביתי החדש
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המזגן, תיקון תקרת הגבס, וכפיצוי מזגן 2.5 כ"ס פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
אכן התגלתה תקלה שאינה שגרתית ואינה פוגעת בתפעול תקינותו של המזגן כמו כן, ייתכן שהתקלה אינה במערכת המיזוג אלא בהשראה חשמלית הקיימת בבית. לאחר התייעצות וקבלת חלקי חילוף מהיצרן בחו"ל הוחלט לבצע שינוי בפיקוד של המזגן אך הלקוח מסרב לקבל שירות. חשוב לציין, כי הקיר גבס אינו נמצא במרכז ביתו אלא בפינה של הדירה ונאמר לו ע"י השירות שניתן לסגור את קיר הגבס וחברת השירות תישא בהוצאות סגירת הגבס. תגובה:
שהלקוח יסכים לקבל שירות על מנת שנפתור את הבעיה. כמו כן, הוצע לו מראש קבלת פיצוי והפיצוי היה מתואם ובהסכמתו של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה