שירות לקוי למזגן מיני מרכזי |
נושא התלונה: |
אילוז גדי |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה וחצי חודשים הותקן בביתי מזגן LG מיני מרכזי, מהיום הראשון להתקנתו, התגלת תקלה במערכת הפיקוד של המזגן (המזגן מתחיל לעבוד לאחר כל הפסקת חשמל). על מנת לקצר לא אפרט את השתלשות העינינים של החברה רק אציין בקצרה כי שבמשך שלושה וחצי חודשים ביקרו בביתי עשר פעמים טכנאי שירות, ביצעתי עשרות שיחות טלפון למוקד שירות, מנהלת שירות הלקוחות ואף למזכירת המנכ"ל, כל זאת ללא הועיל. לאורך כל הדרך סבלתי משירות שערורייתי - הבטחה להגעת טכנאי בכיר ומגיע טכנאי המתוודה שאינו מכיר את המזגן, הבטחות שחלקים יגיעו מקוריאה תוך ימים ספורים שהופכים לחודש, הבטחות שכבר חוזרים אלי וכמובן שלא עושים זאת . בזבזתי עשרות שעות עבודה, תקרת הגבס בביתי פתוחה במרכז ביתי החדש
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המזגן, תיקון תקרת הגבס, וכפיצוי מזגן 2.5 כ"ס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|