פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע זלזול בלקוח ומשיכה של זמן נושא התלונה:
יהב יובל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקלקל לי האייסמייקר במקרר שקניתי ולאחר ארבע ביקורים של טכנאים שונים הם טרם תיקנו את הבעיה .אין להם מושג אם החלק קיים במלאי או צריך להזמין אותו מחו"ל או אולי הוא כבר הגיע ואפשר להודיע ללקוח ולתאם ביקור . אם הלקוח לא מתקשר ומעבירים אותו למחסן ע"מ שהוא יבדוק בעצמו אם יש את החלק וז יחזור לשירות ויעדכן אותם שיש חלק ו"מותר" להם להגיע . אין שום אפשרות לדבר עם מנהל השירות הוא לא קיים בשביל לקוחות ואילו עם בפני מנכ"ל החברה אי אפשר להתלונן מפני שיש לו מנהל שירות והוא לא מדבר עם פשוטי העם שמהם הוא מתפרנס לסיכום אל תקנו מוצרים של LG או שום מוצר אחר שדיגיטל אייג נותן לו שירות

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה