פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע !! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 1.9.06 רכשנו מקרר מסוג LG 258 בחנות מאוד ותיקה ואמינה בכפר סבא .
לאחר תאום מראש , הובא המקרר לכתובת המגורים שלנו , אך לא הועלה לדירתנו בקומה 4 שכן המוביל טען שזה בלתי אפשרי . לאחר שבוע , הובא הקרר והועלה לדירה ללא כל בעיות ותקלות על ידי מוביל אחר . .
תאמנו עם שרות הלקוחות של דיגיטל אייג' מועד להגעת טכנאי שיחבר את המקרר למקור המים שבקיר. הגיע טכנאי אבל אמר שזה לא עבודה שלו , ועלינו להביא שרברב שיעשה זאת .
הבאנו שרברב התקין ברז בקיר וחבר את המקרר לברז.
מרגע זה , החל ברז המים שמותקן ב"קיוסק " לטפטף !
פנינו לשירות לקוחות בחברת דיגיטל אייג' והזמנו שרות , תוך ציון מפורש של מהות התקלה !!!
תואם ביקור להיום בבוקר(27.09.06) . הגיע טכנאי בכיר בשם חסן . רק מה , לא ידע מה התקלה , אמר שהיה צריך להביא פילטר להחלפה . כי ברגע שיחליף אותו , הבעיה תיפתר תוך יומיים !!
הלך ......רק אמר , שנתאם ביקור נוסף של טכנאי . !!!
צלצלנו שוב לשרות לקוחות .
דברנו עם : אושרת / צביה / ליאורה . אף אחת לא חזרה , למרות שהבטיחו לעשות כן . ולא הסכימו לשלוח שוב טכנאי שרות עוד היום !!!
בצר לנו , פנינו לחנות , אשר בעליה גילה ומגלה רצון טוב !
זה פנה לחברה וסופ סופ הגיע בשעה 17:30 טכנאי נחמד בשם שלומי, שהחליף פילטר . לדאבונינו הרב , הברז ממשיך לטפטף . אמר לנו שלומי , חכו יומיים . אם יטפטף קבלו החלטה מה לעשות .
האם לזה ציפינו ?
האם מקרר שנמצא ברשותנו שעלה כ"כ הרבה כסף מגיע עם תקלה , אשר מסתבר ידועה לציבור הטכנאים של החברה ?
נודה לכם באם תסייעו בידינו בפתרון בעיית שרות זו לה אנחנו לצערנו לא רגילים , כמקבלי שירות .
המדובר כאן , בעוגמת נפש , הפסד שני ( 2 ) ימי עבודה , ביטול ביקור אצל רופא שמועדו נקבע לפני כחודשיים .
בברכה
צביקה
בזבוז זמן . הפסד ימי עבודה סוג הנזק :
מקרר תקין !!! פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
אברהם אשכנזי שרות V.I. שם ותפקיד:
כבר באותו יום בטרם קבלת התלונה ביקר טכנאי שלנו ופתר את התקלה
בשיחת ביקורת מספר ימים לאחר התיקון מול הלקוחות התקלה נפתרה לשביעות רצונם.
צר לי על האיחור בתגובה אך לאחר שיחת הביקורת מול הלקוחה היה נידמה לי
שכבר היגבתי קבלו את ההתנצלות
תגובה:
נפתר כבר ביום קבלת התלונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה