שרות גרוע !! |
נושא התלונה: |
יום רביעי 27 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב- 1.9.06 רכשנו מקרר מסוג LG 258 בחנות מאוד ותיקה ואמינה בכפר סבא .
לאחר תאום מראש , הובא המקרר לכתובת המגורים שלנו , אך לא הועלה לדירתנו בקומה 4 שכן המוביל טען שזה בלתי אפשרי . לאחר שבוע , הובא הקרר והועלה לדירה ללא כל בעיות ותקלות על ידי מוביל אחר . .
תאמנו עם שרות הלקוחות של דיגיטל אייג' מועד להגעת טכנאי שיחבר את המקרר למקור המים שבקיר. הגיע טכנאי אבל אמר שזה לא עבודה שלו , ועלינו להביא שרברב שיעשה זאת .
הבאנו שרברב התקין ברז בקיר וחבר את המקרר לברז.
מרגע זה , החל ברז המים שמותקן ב"קיוסק " לטפטף !
פנינו לשירות לקוחות בחברת דיגיטל אייג' והזמנו שרות , תוך ציון מפורש של מהות התקלה !!!
תואם ביקור להיום בבוקר(27.09.06) . הגיע טכנאי בכיר בשם חסן . רק מה , לא ידע מה התקלה , אמר שהיה צריך להביא פילטר להחלפה . כי ברגע שיחליף אותו , הבעיה תיפתר תוך יומיים !!
הלך ......רק אמר , שנתאם ביקור נוסף של טכנאי . !!!
צלצלנו שוב לשרות לקוחות .
דברנו עם : אושרת / צביה / ליאורה . אף אחת לא חזרה , למרות שהבטיחו לעשות כן . ולא הסכימו לשלוח שוב טכנאי שרות עוד היום !!!
בצר לנו , פנינו לחנות , אשר בעליה גילה ומגלה רצון טוב !
זה פנה לחברה וסופ סופ הגיע בשעה 17:30 טכנאי נחמד בשם שלומי, שהחליף פילטר . לדאבונינו הרב , הברז ממשיך לטפטף . אמר לנו שלומי , חכו יומיים . אם יטפטף קבלו החלטה מה לעשות .
האם לזה ציפינו ?
האם מקרר שנמצא ברשותנו שעלה כ"כ הרבה כסף מגיע עם תקלה , אשר מסתבר ידועה לציבור הטכנאים של החברה ?
נודה לכם באם תסייעו בידינו בפתרון בעיית שרות זו לה אנחנו לצערנו לא רגילים , כמקבלי שירות .
המדובר כאן , בעוגמת נפש , הפסד שני ( 2 ) ימי עבודה , ביטול ביקור אצל רופא שמועדו נקבע לפני כחודשיים .
בברכה
צביקה
|
בזבוז זמן . הפסד ימי עבודה |
סוג הנזק : |
מקרר תקין !!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|