פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך טיפול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קודם תודה רבה לכם על זה שהם נענו לכם ויצרו עני קשר בנידון אך הפריט שנשלח תוקן אך אני אינני שבע רצון מפני שהם נתנו לי ליפני 3 חודשים אחריות על המוצר ועוד חודש הוא פג שאני אינני נהנתי מימנו כי הוא נשלח פעמים אלהים בתוך השלושה חודשים הם כאלה לא חוקים שהם פשוט מגעילים מה זה אני לא יקנה יותר מוצרים של קנווד שכל ביתי תוצרת קנווד כי הם היבואנים החסרי הקשבה וזילזול בלקוחות עשו להם סוף אודה עם תיצרו איתם קשר לבדוק מה הם יכולכם לעשות לי כי אני חושב שמינימום הם צריכים להמשיך לי את האחריות לכל החיים אבל אני יתחשב בהם עם כל זה לשנת אחריות מהיום שכיהלתי אותו בתאריך 4/10/06 כי הם שלחו אותו תקין אלי אך ללא אחריות והם אמרו לי שאם יחליפו חדש אז לא יהיה לי אחריות ככה זה הנוהל אצלם אני לא יודע את זה אודה אם תיבררו לי את הענין אתם 10 תודה רבה לכם מאוד מסתבר שרק כך הם אולי ינסו לטהר את שמםםםם תודה
שיארכו את קופת הביטוח אני לא נהנתי בתוך שנה 5 פעמי פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה