פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר מדגם LG GRT 722 - תקלות הנובעות מפגם בייצור. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותנו מקרר מדגם זה , אשר עם רכישתו קבלנו תעודת אחריות לתקופה של 3 שנים , הכוללת גם את מערכת הקירור על כל חלקיה.
לאחר תקופת שימוש של כשנתיים החלה להופיע בעייה בתא ההקפאה : על דפנות התא ובין מוצרי המזון הצטבר קרח אשר תפס חלק ניכר מנפח תא ההקפאה.
הזמנו טכנאי מחב' דיגיטל סרוויס אשר פירק את חלקו האחורי של תא ההקפאה וטיפל במע' הקירור.לשאלתי על מקור הבעיה במקרר חדש , ענה כי הבעיה מוכרת וידועה לחברה ויש פגם בייצור בדגם מקרר זה . כאשר שאלתי אותו למה ממשיכים לשווק דגם זה למרות שיודעים על פגם זה בייצור , לא היתה לו תשובה.
לאחר שניקה את מע' הקירור והרכיב את הדופן האחורית של תא ההקפאה , דרש סכום של 195 ש"ח עבור הביקור וכאשר הצגתי לו את תעודת האחריות בתוקף ל3 שנים (הכוללת את מע' הקירור) ואמרתי לו שאם לדבריו מקור הבעייה הינו פגם בייצור בדגם זה , אז דרישת תשלום הינה לעג לרש וחוצפה. הטכנאי ענה לי כי היה יכול להגיד לי כי מקור התקלה שונה (והינו חלק שאינו מכוסה באחריות למשך 3 שנים) כדי לקבל את התשלום , אולם הוא "היה הוגן " כלפי ותיאר את התקלה האמיתית ובמידה ולא אסכים לשלם , החברה תבטל את תקופת האחריות שנותרה עד לסיום 3 השנים.
בתאריך 19/5/06 פגשתי את שי (מנהל השיווק של דיגיטל אימג') וספרתי לו על המקרה , הוא הבטיח כי הנושא יטופל לשביעות רצוני , אולם לא קבלתי מענה מצידו.
במהלך התקופה לאחר ביקור הטכנאי הופיעו בעיות נוספות : קפיאת המוצרים בתא המזון - מוצרי המזון בתא המזון קפאו ונאלצנו להשליך כמויות מוצרים בתדירות גבוהה כמו כן - נורת התאורה בתא המזון הפסיקה לעבוד ונאלצנו להחליף את הנורות בתדירות גבוהה. (יש להדגיש כי בהתאם להוראות היצרן גם תא ההקפאה וגם תא המזון - מכוונים למצב הקירור הנדרש)
פניתי לחב' דיגיטל סרוויס (ספקית השירות) אשר הפנתה אותי לחב' דיגיטל אייג' (היבואן) במשך מס' ימים הפנו אותי מחברה לחברה , דרשתי שיקחו אחריות על הנושא ויתקנו את התקלות. לצערי לאחר מס' ימים קבלתי מכתב המתנער מאחריותם לנושא וטוען שעלי לשלם עבור ביקור הטכנאי שהיה אצלי , כמו כן טענו כי אין פגם בייצור בדגם זה (למרות דבריו של הטכנאי שלטענתם אינו עובד יותר בחברה)
לגיטימי וסביר לצפות ממוצר חדש שיהיה ללא תקלות ובמיוחד תקלות הנובעות מפגמים בייצור.אני מרגיש פגוע ומרומה על כל שנמכר לי דגם מקרר עם פגם בייצור שממנו נובעות התקלות שפורטו , עובדה שהיתה ידועה לחברה , המתנערת כיום מאחריותה למוצר הפגום.
אני דורש את החלפת המקרר ופיצוי כספי .


עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המקרר ופיצוי כספי. פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
בתאריך 14.10.2003 רכש מר אלישע לוי מקרר LG עם אחריות לשנה אחת על כל המקרר ושלוש שנות אחריות על מערכת הקירור בלבד .
בתאריך 14.3.2006 פנה לראשונה מר אלישע לוי לחברת השרות ובוצע תיקון שאינו קשור למערכת הקירור ולכן התבקש מר אלישע לוי לשלם עבור הביקור 195 ש"ח .חוב זה לא שולם עד היום ומר אלישע לוי מתבקש לסדר את חובו מול חברת דיגיטל סרוויס .חברת ברימאג דיגיטל אייג מכחישה בכל תוקף את טענות מר לוי אלישע בנודע "לפגם בייצור"
תגובה:
מר אלישע לוי מוזמן לפנות למחלקת השרות של חברתינו ולהזמין שרות למקרר שברשותו בתשלום .
הנני מקווה כי מר אלישע לוי יוכל להביע את שביעות רצונו מהמקרר שברשותו .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה