פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר מדגם LG GRT 722 - תקלות הנובעות מפגם בייצור - המשך.b נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לפנייתי לאתר זה בנושא הנ"ל , קבלתי מכתב תשובה מחב' דיגיטל אייג' - מנהלת השרות , הממשיך את את קו התנערות החברה לאחריותם למוצר.
במכתב מצויין כי התקלה אינה קשורה למערכת הקירור של המקרר שעליה יש 3 שנות אחריות אולם אין פירוט מהי ההתקלה..... .יש להדגיש כי בעת ביקור הטכנאי אצלנו לשם תיקון התקלה ,הוא אמר בצורה הברורה ביותר שהתקלה מקורה במערכת הקירור ונובעת מפגם בייצור בדגם זה, דבר הידוע בחברה !!וכמובן ביקור הטכנאי נערך במהלך תקופת האחריות למוצר. כנראה שבמדיניות חברה זו - שירות הלקוחות נימצא במקום משני מאד : גם לנסות לגבות תשלום מהלקוחות על שירות במהלך תקופת האחריות , גם לנסות לסלף את העובדות ולתאר תקלה אחרת , גם להתנער מאחריותה למוצר שיש בו פגם בייצור וכד' .
לצערי , כמו שציינתי בתלונה הראשונה , ישנם כיום בעיות נוספות במוצר , אולם החברה בחרה להתעלם מחובתה לתת שירות הוגן ללקוחותיה ולהתנער מאחריותה למוצר פגום.
אני דורש את החלפת המקרר ופיצוי כספי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המקרר ופיצוי כספי. פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
תלונה זו התקבלה בחברתנו בתאריך 22.11.2006 ע"י אתר תלונה ונענתה בהתאם .
חברת ברימאג דיגיטל אייג' אינה מוצאת לנכון לשנות את תגובתה בנושא.
ראה תשובת החברה בתלונה מספר 15161 .
תגובה:
ראה תשובת החברה בתלונה מספר 15161 . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה