מקרר מדגם LG GRT 722 - תקלות הנובעות מפגם בייצור - המשך.b |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לפנייתי לאתר זה בנושא הנ"ל , קבלתי מכתב תשובה מחב' דיגיטל אייג' - מנהלת השרות , הממשיך את את קו התנערות החברה לאחריותם למוצר.
במכתב מצויין כי התקלה אינה קשורה למערכת הקירור של המקרר שעליה יש 3 שנות אחריות אולם אין פירוט מהי ההתקלה..... .יש להדגיש כי בעת ביקור הטכנאי אצלנו לשם תיקון התקלה ,הוא אמר בצורה הברורה ביותר שהתקלה מקורה במערכת הקירור ונובעת מפגם בייצור בדגם זה, דבר הידוע בחברה !!וכמובן ביקור הטכנאי נערך במהלך תקופת האחריות למוצר. כנראה שבמדיניות חברה זו - שירות הלקוחות נימצא במקום משני מאד : גם לנסות לגבות תשלום מהלקוחות על שירות במהלך תקופת האחריות , גם לנסות לסלף את העובדות ולתאר תקלה אחרת , גם להתנער מאחריותה למוצר שיש בו פגם בייצור וכד' .
לצערי , כמו שציינתי בתלונה הראשונה , ישנם כיום בעיות נוספות במוצר , אולם החברה בחרה להתעלם מחובתה לתת שירות הוגן ללקוחותיה ולהתנער מאחריותה למוצר פגום.
אני דורש את החלפת המקרר ופיצוי כספי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המקרר ופיצוי כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|