פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת בהחלפת מזגן פגום ואי התאמת המוצר ליעודו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
השיקמה 19, אזור כתובת:
תיאור הבעיה:
קנינו מזגן כ"ס בספטמבר 2006 לצורכי חימום וקירור כאחד (אזור הצפון)
כאשר ניסינו להפעיל את המזגן במצב חימום המזגן בקושי חימם.
אחרי שלושה ביקורים של טכנאי החברה לא הצליחו לתקן את התקלה וגם טכנאי בכיר לא הצליח לתקן (אחרי 3 שעות של נסיונות) וכתב בסיכום התקלה שיש צורך להחליף את המוצר.
לאחר ביצוע שיחות טלפון כולל מכתב תלונה כבר שבועיים לא משיבים לא בטלפון ולא בכתב.
בעיה נוספת היא חוסר התאמה מפרטית המוצר לחדר השינה, כאשר יועץ הקירור לא התאים את המוצר לייעוד. כאשר ברור שלצורך התאמת המזגן נדרש ייעוץ מקצועי.
כבר שבועיים אין לנו חימום אנו סובלים מקור כאשר הטמפרטורה בחוץ נעה בין 10 ל-5 מעלות בלילה. אנחנו אנשים מבוגרים ובגלל הקור אנחנו תופסים מחלות כל שבוע. החברה מבטיח לטפל ולא עושה מאומה

מוצר לא מתאים לייעוד סוג הנזק :
החלפה מיידית של המוצר הפגום במוצר חדש שיצליח לבצע פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
בתאריך 18.12.2006 נשלח מכתב תגובה ללקוח בנושא.
תגובה:
בתאריך 18.12.2006 נשלח מכתב תגובה ללקוח בנושא . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה