פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר לקוי< נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
השיקמה 19, אזור כתובת:
תיאור הבעיה:
שבוע טוב!

הנדון: ביטול עיסקה

בתאריך 20/12/06 זכיתי במכרז מס' 9947748 מיקסר קנווד דגם km460 מעודפים.
למחרת התקשרו אליי מאולסייל לקחת פרטים ע"מ לסגור את העיסקה, שאלתי את המוקדנית בשיחה מה הכוונה "עודפים" האם זה אומר שהמוצר פגום / לקוי / מחודש / תצוגה / משופץ וכו', אז אמרה לי שלא, זה פשוט עמד במחסן ורוצים להיפטר מהדגם הזה לקראת הגעת דגמים חדשים לכן הוא גם נמכר במחיר מוזל. סגרתי את העיסקה. ב 27/12/06 הגיע המיקסר, מראה הקופסא החיצונית ממש לא בישר טובות הוא היה נראה מרוטש קרוע ומודבק מאוד לא אסתטי, אמרתי נו מיילא, העיקר שהמכשיר ייראה לפחות חדש ותקין ואתעלם מהמראה החיצוני אך על המכשיר גם ניראו קילופים מתחת לצבע כמו"כ מכסה הפלסטיק של הקערה הגיע עם סריטה מה שיכול לקדם את שבירתו בהקדם.

אי לכך פניתי לחב' ברימאג ביום 28/12/06 בבקשת ביטול ולא לחייב אותי בשום תשלום כמו"כ להימנע מגביית דמי ביטול ושישלחו מישהו לביתי לקחת את המוצר היות וקיבלתי מוצר פגום.

המוקדנית טענה שאני יכול לבטל אבל לשלם דמי ביטול ולשלוח להם את המוצר על חשבוני בתואנה שהיה רשום במיפרט המכשיר כי המוצר הנו "מעודפים" אני השבתי שאמנם היה רשום שזה מוצר מעודפים אך עודפים לפי ההגיון אין פירושו סרוט / מקולף וכדומה אלא מובן משמעותו כאילו הוא תקין לחלוטין וחדש אלא שהוא עודפי ייצור או התפטרות עקב הכנסת קולקציה חדשה ובכל מקרה היה צריך להיות בתפריט הודעה בסגנון שיתכנו ליקויים חיצוניים.

היא טענה שזה מובן מאליו גם ללא הודעה וחוץ מזה גם רשום הודעה בענין, מה שאני מתכחש לזה כמובן, יש לי העתק של המיפרט להוכחה שאין שום הודעה בענין.

אשמח לקבל את חוות דעתכם המקצועית בענין.

בתודה. חיים שטיינברג.

מצו"ב העתק של ההזמנה שנשלח לי מאולסייל:

21/12/2006
אולסייל.קום בע''מ

נתיבות 3,מחלף הסירה

הרצליה

7004833 אישור עסקה/קבלה מספר
:אספקה ממחסן :הכתובת למשלוח
ברימאג (1993) סוכנים ומפיצים בעמ
03-7358000 חיים שטיינברג
רבי ינאי 50 /1
אשדוד 77650
08-8678483 , 052-6609995

:פרטי ההזמנה


סה''כ מחיר כמות שם המוצר
1701 שח 1701 שח 1 מיקסר אלקטרוני מקצועי תוצרת KENWOOD מעודפים דגם KM460





דמי המשלוח:59 שח

סה''כ:1760 שח

זמן אספקה: 14 ימי עבודה




VisaCard:שולם בכרטיס מסוג

6:מספר תשלומים

בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר,
למידע על תפעול, אחריות וכדומה, יש לפנות ישירות לספק
הספק:ברימאג (1993) סוכנים ומפיצים בעמ
03-7358000:טלפון




1. הננו מאשרים ביצוע עיסקה בהתאם לפרטים המופיעים לעיל,
ונוציא חשבונית מס בהתאם.
2. מסמך זה ישמש לכל דבר ועניין כאישור קיומה של העסקה
ולעניין תקף תעודת האחריות של המוצר הנרכש
נא להדפיס אישור זה ולצרפו לתעודת האחריות.
3. עוסק מורשה המעוניין בחשבונית מס מקור מתבקש לפנות
טלפונית ותומצא לו חשבונית מס באמצעות רשות הדואר.
ביטול עיסקה ולקיחת המוצר מהבית חזרה ע"י שליח החברה ללא עלות פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
ע"פ בקשת הלקוח העסקה בוטלה תגובה:
ע"פ בקשת הלקוח העסקה בוטלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה