פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע למכונת כביסה חדשה נושא התלונה:
גונן רחל שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פחות מנה רכשתי מכונת כביסה LG 7 ק"ג, משוכללת ויקרה עד מאוד. גדולה במיוחד כיוון שבמשפחתי 5 נפשות, ולי מעון לילדים שאת 30 המגבות והסדינים של הילדים אני מכבסת גם כן.
להפתעתי הרבה בתאריך 27.12.06 התקלקלה מכונת הכביסה החדשה המשוכללת,ומאז אין לי מכונת כביסה ראויה המתאימה לצרכי בהלימה לרכישתי. החליפו לה: מנוע, לוח אם, חוטי חשמל ומה לא, למעט המעטפת כמעט הכל ועדיין המכונה מקולקלת. בכדי להמשיך בחיי אני נאלצת לשלוח הכביסות המרובות למכבסה בעיר - בעלויות גבוהות. שוחחתי עם מחלקת שירות, עם מחלקת שיווק עם מי לא. היחס המזלזל, האטימות והזילות בכבוד האדם של אנשי החברה הזו פשוט מדהימים כל בר דעת. בקשתי שיחליפו לי מכונה כיאה לתשלום הגבוה ששילמתי, תגובתם או התעלמות או יהירות.
לאחר שבוע של סחבת שלחו לי אומנם מכונת כביסה ישנה מאוד וקטנטונת, שהיתה מקולקלת, הטכנאי טיפל בה אומנם למחרת, אך אין מכונה זו עונה לצרכי והיא כעין סתימת פיות, לטיפול ושירות לקוי ושערורייתי.
תשובות עדיין אין, ומכונה כביסה גם לא. היום ה - 19.1.07 ואין לי לא כסף ולא מכונת כביסה. כמה זמן אמור לקוח להמתין לשירות ראוי למכונת כביסה חדשה שטרם מלאו לה שנה, מבלי לאבד סבלנותו?
מן הרגע שהלקוח משלם את מלוא התשלום אין מי שבאמת אחראי על תקינות המוצר והשירות.
אני כועסת, וממליצה בחום לא לרכוש מוצרים מבית דיגיטל אייג'.
בבקשה לטיפולכם.
רוחל'ה גונן
418/1 אילת
טל: 086342824
עלבון, עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החלפת מכונת הכביסה בחדשה פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה