פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלק שנשבר והחברה אינה מספקת תחליף ואינה עונה לטלפון נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
השיקמה 19 אזור כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנת 2003 רכשתי כיריים 5 להבות של חברת ETNA מדגם ET293YC/L 021VRVS/IS בחנות טרקלין יאקב חשמל ברחוב רבי עקיבא 55 בבני ברק.
לפני כ- 7 חודשים נפל ונשבר החלק שעליו מניחים את הסיר של הלהבה הגדולה (חצובה).
פניתי לחנות החשמל (טלפון החנות 036161262 שוחחתי עם שלמה).והם הפנו אותי לשרת "דיגיטל סרויס" כדי להשיג את החלק.
מאז התקשרתי (דיגיטל סרוויס 035566133 ) מס' רב של פעמים ושוחחתי עם המוקדנים שסרבו להעביר לי את המנהלים וכל פעם הבטיחו שיחזרו אלי אך אף אחד לא טרח לחזור.
כמו כן פניתי למנו מדיגיטל סרוויס (035563133) ואף שלחתי אליו את החלק הפגום כדי שיאתר לי אותו אך נאמר לי שלא ניתן להשיג אותו.
לפני כמה ימים הפנו אותי מברימאג עצמה למחסן באשדוד אך גם שם נאמר לי שאין להם חלקים כלל לכיריים.(ברימאג: 1700502211)

אתמול 25/4/07 שוב פניתי אליכם בטלפון ונאמר לי שיחזרו אלי אך איש לא חוזר אלי.

מזה מס' שעות אני מתקשר אך איש לא עונה לטלפונים בד"כ לוקח לפחות 20 דקות עד שמישהו בכלל עונה לטלפון.

אני פונה אליכם במכתב זה כיוון שנמאס לי להמשיך לרדוף אחריכם.
כידוע לכם עליכם לספק חלקי חילוף למוצרים במשך 7 שנים.
אבקש את טיפולכם המהיר להשגת החלק תוך 7 ימים ממכתב זה.
במידה והסיפור יימשך לא תישאר בידי ברירה אלא לפנות לבית המשפט.
כספי סוג הנזק :
שיתנו לי לקנות את החלק אני שברתי הבעיה שאין כזה חלק בשום מקום. פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה