פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת דלת למקרר עקב כך שהציר שלה נשבר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הסדן 3 כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הציר של דלת המקרר נשבר. כשבוע - שבועיים לפני ה29.4.07 התקשרתי לחברת דיגיטל אייג' על מנת להזמין דלת חדשה למקרר.נאמר לי כי התכנאי יגיע אם הדלת המבוקשת בתאריך שנקבע 29.4.07 (עלות הדלת כולל התקנתה היסתכם בסכום של 882 ש"ח). לאחר שהטכנאי הגיע, ראה כי הדלת אינה מתאימה למקרר(היא היתה בצבע לבן ואילו המקרר בצבע בז', הדלת הגיעה עם מגזין למים קרים והדלת שלי היתה רגילה בצבע בז' ,בלי כלום !) הטכנאי אמר כי יחזרו עליי אם תאום הגעה מחדש עם הדלת המתאימה .במשך שלוש שבועות התקשרתי אל בית העסק על בסייס דו שבועי, על מנת לתאם הגעתו של טכנאי...הם טענו כי אין להם דלת כזו במלאי...לאחר שלוש שבועות הכרתי כבר את רוב האנשים בחברה...
מנהל המחסן -יעקב,והנשים שענו לטלפונים:תמר,מיטל,לבנת, מירלה,פרידה ועוד רבות אחרות .הנשים שענו לי לטלפון טענו שאין להן במלאי את הדלת המבוקשת ואילו המחסנאי אאמר כי הדלת שוכבת אצלו במחסן המון זמן.איך היתכן הדבר?!?!
לאחר המון טלפונים נקבע שוב הגעה של טכנאי...הפעם הדלת אכן הייתה בצבע בז', אך הידית שלה היתה בצבע בז' הרבה יותר כהה וכמו כן היה עליה פס בצבע כתום... גם הפעם אמרנו לטכנאי שברצוננו דלת שתתאים גם בצבעים (במחיר הזה אני חושב שאפשר לא להתפשר על הצבע ולהתעקש על צבע דומה לזה הקודם !!!!)
גם הפעם הטכנאי אמר שיחזרו אלינו ...וכמו שכבר ניחשתם אף אחד לא חזר ...
כעבור מספר ימים התקשרתי שוב לחברה על מנת לבדוק , למה אינם חוזרים אליי עם תשובה ?? אבל הם היו בשלהם... עוד היום מישהו יחזור אליך עם תשובה ...וכמו שהבנתם נכון אף אחד לא חזר !!!
בכל הגעה של טכנאי היה צריך להפסיד זמן עבודה מכיוון שצריך להיות מישהו בבית כשהטכנאי מגיעה להתקנה ..
היום 5.6.07 ניסיתי שוב את מזלי אך לשווא. התקשרתי בסביבות 12 בצהריים ודיברתי עם אחת בשם מיטל, היא שוב שאלה במה מדובר...אמרה שאינה יכולה לעזור לי והבטיחה שיחזרו אליי...בשעה שלוש וחצי עדיין אף אחד לא חזר וניסיתי את מזלי שוב...התקשרתי לחברה,ונאמר לי שאחראית על הנושא איננה שם היום היא תחזור אליי מחר... הסיפור הזה נמשך כבר כמעט חודשיים ובינתיים ללא תוצאות...
הדלת לא הוחלפה והמוצרים במקרר מתקלקלים הרבה יותר מהר מהרגיל...
אשמח אם תוחלו לעזור לי בפיתרון הבעיה...
כספי סוג הנזק :
התקנת הדלת המבוקשת ופיצוי הולם... פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה