|
|
|
|
|
|
אי מתן שרות למקרר LG |
נושא התלונה: |
יום רביעי 11 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
דיגיטל סרוויס חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.8.2005 רכשנו באמצעות המכרז של המדינה מקרר LG. לאחר כשנה באוקטובר 2006 התגלתה תקלה בדלת המקרר. הזמנו טכנאי שרות , הטכנאי שהגיע ניסה לתקן את התקלה אך הבעיה לא נפתרה. פעם נוספת שלחו אלינו טכנאי נוסף שבדק ואמר כי צריך להחליף את דלת המקרר. הוא העביר דו"ח לשרות להזמנת דלת חדשה. מאז ועד היום עדיין לא הוחלפה הדלת למרות שיחות רבות עם שרות דיגיטל סרוויס וגם עם היבואן דיגיטל אייג.
אינני מבינה אין למרות חוק שהחברה חייבת להחזיק חלקי חילוף עבור המוצרים שהיא מוכרת, אנו צריכים לחכות למעלה מ-8 חודשים להחלפת דלת במקרר.מיותר לציין שבחוזה השרות כתוב כי כל תקלה תתוקן תוך 7 ימים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אם הבעיה לא תיפתר תוך 10 ימים אנו דורשים להחזיר את המוצר ולקבל את כספנו חזרה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל אייג' שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
תואם ביקור להחלפת הדלת לשביעות רצון הלקוח. |
תגובה: |
תואם ביקור להחלפת הדלת לשביעות רצון הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|