טיב השירות למוצרים באחריות |
נושא התלונה: |
רוקח ישראל |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב: 17/6/07 בשעה 10:35 שלחתי פקס למחלקת תלונות לאחר ששיחות לנציגי שרות טכני ושרות לקוחות לא עזרו. לצערי עדין לא יצרו איתי קשר, ומתעקשים להמשיך ולשלוח טכנאים.
מכתב התלונה שנשלח לחברה:
באפריל האחרון רכשתי מקרר מדגם GM-739DQC של חברת LG אשר אתם רשומים כנותני האחריות והשירות. לצערי, הגיע לידי מקרר "פגום" או לכל הפחות לא מוצלח במיוחד.
מהרגע הראשון להפעלתו נתגלו בעיות רטיבות במקרר וקרח על המוצרים ובתוך המקפיא, שאגב זו היתה הסיבה להחלפתו של המקרר הישן שברשותי.
כחודש לאחר רכישת המקרר, התחילו להגיע הטכנאים מטעמכם, ב- 16.05.2007 ואחר כך ב- 24.05.2007 וב- 29.05.2007 ושוב ב- 6.06.2007 ועוד טכנאי המתואם להיום 17.06.2007 (בתקווה שהוא יהיה האחרון במצעד) ובין לבין, אני מדבר עם שירות הלקוחות ומחכה לשווא שיחזור אלי איזשהו מנהל עם תשובה ברורה ומוחלטת המתבססת על המלצות הטכנאים שלכם (שהמקרר תקול ובלי יכולת לתקן והם חד משמעית ממליצים להחליפו בחדש).
שירות הלקוחות שלכם, מבקש להתבסס על דוחות התיקון של הטכנאים, ויש הגיון בכך, אך אני כלקוח מעולם לא ראיתי את הדוחות הללו לא כל שכן קיבלתי העתק שלהם, למרות בקשתי המפורשת.
לאחר מסכת מתישה זו של אובדן שעות עבודה רבות, טרטור בלתי נפסק של טלפונים וביקורי טכנאי ובסך הכל אי שביעות רצון מוחלטת מהמוצר שרכשתי במיטב כספי, ומהשירות אשר ניתן לו, אני מצפה לתגובתכם המהירה לאופן בו אפוצה על עוגמת הנפש של החודשיים האחרונים וכן מועד החלפת המקרר הנ"ל.
|
החלפת המקרר בהקדם!!! ובנוסף פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|