מקרר LG- "שרות" לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר LG לפני כחצי שנה.
אתמול (יום ה' ) בצהריים הבחנתי שהמקרר אינו פועל, פניתי מיד לשרות הלקוחות להזמנת שרות. לאחר מס' תזכורות למוקד הבטיחה לי המוקדנית , מירב , שטכנאי יבוא מחר ( יום ו') בשעות 8-14. חיכיתי וחיכיתי...
הטכנאי לא הגיע ביום ו ' וזאת למרות ההבטחות והשיחות עם המוקד.
נותרתי בסוף השבוע ללא מקרר ,נאלצתי לבטל את תכניותיי לסוף השבוע לארח אורחים ולזרוק את כל המזון שהיה במקרר !!!
מעולם לא נתקלתי בשרות לקוחות כל כך מזלזל ובלתי הולם!!!
מהתלונות לעיל עולה שאינני היחידה שחושבת כך ,
האם מן הראוי להשאיר משפחה בימי הקיץ ללא מקרר מס' ימים???
אולי יש לשקול פנייה משפטית לגוף אחר כשמדובר בחברה זו ???
|
עלבון,כספי ובזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|