פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בתקלה במזגן דיגיטל סרויס נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים(יוםד' 25/7) המזגן שלי הפסיק לקרר . פניתי ל"שירות"(במרכאות כי שרות לא ממש קיבלתי)דיגיטל סרויס. לקח בערך יום וחצי!!! של טלפונים עד שבכלל זכיתי לדבר עם נציג שירות.הבטיחו שהטכנאי יבוא ביום א' (29/7) בין 8 ל5 . חיכיתי כל היום בבית ואפילו טלפון לא קיבלתי. כשתוך כדי כל היום הזה אני מנסה שוב להשיג את השירות כדי לבדוק מה קורה עם הטכנאי. ככשתפסתי אותם הם אמרו שהם יבדקו ומיד יחזרו אלי. לא חזרו. בדרך לא דרך השגתי את הטל' של הטכנאי ובעצם רק מולו יכולתי לקבל מידע אמיתי מתי הוא יבוא.הוא בא ביום ד' 1/8 ומילא גז . למחרת התקלה חזרה- אולי דולף גז מתוך המזגן.שוב ניסיונות אינסופיים להשיג את השירות ושוב מבטיחים שיחזרו ושוב לא חוזרים. ושוב רק מול הטכנאי אפשר לעשות משהו.
בקיצור שירות על הפנים. ואולי יש גם בעיה אמיתית במזגנים של lg ןלא רק בשירות.

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה