פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מזוויע ביותר!!! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו מזגן LG לפני פחות משנה (כלומר עדיין יש עליו אחריות). בתחילת אוגוסט הוא הפסיק לקרר (פעל רק עם אוויר בלי קור). פנינו לשירות לקוחות של דיגיטל אייג'-דיגיטל סרוויס וזה פשוט נורא! קודם כל אי אפשר לתפוס אותם-תמיד הקו תפוס או ללא מענה! ובמקרים הנ"ל השיחה פשוט מתנתקת אוטומטית לאחר זמן קצר וצריך לחייג שוב (ולהמתין שוב וגם לבזבז שיחה נוספת). כשהם כבר עונים הם מבטיחים הבטחות בדבר הגעת טכנאי אך הדבר לא מתרחש! גם כשהטכנאי כבר הגיע לאחר צעקות ואיומים הוא לא ביצע את התיקון והבטיח להגיע כעבור יומיים וכמובן לא הגיע עד היום...בקיצור כל חודש אוגוסט אנחנו בלי מזגן, מתים מחום, וכל זה בגלל שירות לקוחות דפוק וטכנאי שקרן!!!
א. שיפור שירות לקוחות. ב. הבאת טכנאי בדחיפות! פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
המזגן תוקן לשביעות רצון הלקוח תגובה:
המזגן תוקן לשביעות רצון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה