פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונות כביסה פגומות./שירות לקוחות נושא התלונה:
גרמנוב עודד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏19 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
השקמה 19 אזור כתובת:
אבי סופר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב19/6 רכשתי מכונת כביסה בקו דיגיטלית 7 ק"ג 1000 סל"ד מאבי סופר(רשת חנויות חשמל) באלנבי 122.

נאמר לי כי עליי לקבוע עם החברה הנ"ל לצורך שרות

בשיחת טלפון עם החברה נמסר לי כי טכנאי מגיע בהתראה של שעה...כלומר אי אפשר לדעת בוקר ערב עליך להיות במרחק של שעה.

לאחר שלושה מים הותקנה המכונה עיי הטכנאי

לאחר כשבועיים הפסיקה לעבוד

לאחר שלושה ימים של נסיונות בלתי פוסקים להשיג את השירות(השיחות פשוט היו מתנתקות) תואם טכנאי אשר הגיע כ3 ימים לאחר מכן

הוא ציין כי בעייה היא צינור -אשר אין ברשותו ולכן יתאם טכנאי אחר,.

כעבור יומיים הגיע טכנאי אחר אשר פרק את המכונה לגורמים והוציא ממנה כדור פלסטיק.

בערבו של אותו יום הציפה המכונה את ביתנו-שוב פניתי לשירות,וביקשתי את החלפת המכונה ,נמסר לי כי ע"פ דו"ח הטכנאי -במכונה נתקעה גרב!!!!

ובכל מקרה ישלח אליי טכנאי נוסף-כל טכנאי אומר לפחות 3 שעות עבודה שיורדות לטימיון(שלי)

הגיע הטכנאי שמתברר שהינו טכנאי אשר כבר היה (אותו אחד מהצינור) הוא ציין כי כדור הפלטסיק הינו חלק ממערכת הניקוז של המכונה,בבדיקה של המכונה הוא המליץ כי המכונה תוחלף ואף רשם זאת -הוא הודיע לי כי מחלקת השווק תיצור איתי קשר ביום שלמחרת....למותר לציין כי אף אחד לא פנה.

אני פניתי אליהם כאשר להפתעתי -הדו"ח של הטכנאי היה-מכונה תקינה!!!!

לאחר דין ודברים"ולפנים משורת הדין" ושיחה עם"אחראית" בשם מזל,ע"פ דיבריהם הוחלט להחליף לי מכונה

כעבור כשלושה ימים הגיע מכונה חדשה,כעבור כיומיים שוב היגיע טכנאי כדי להתקינה ,בפתיחת המכונה נתברר כי הינה פגומה,

שוב חיכינו כשלושה ימים עד להגעתה של מכונה חדשה,ועוד כשלושה להתקנתה -ושוב מכונה פגומה -שלישית במספר

לאחר דין ודברים עם החברה והריני לתיין כי כלום לא נעשה מיוזמתם,שלא נדבר על יחס מזלזל,הוצע לי גם "פיצוי" בתחילה 3 חודשי אחריות(על ידם!!)

ולאחר מכן מוצר אלקטרוני.

ויתרתי על הפיצוי וביקשתי מכונה מדגם אחר - כי הרי מזה הנ"ל כבר שבעתי.
או לאלתר שישבו לי את כספי ונבטל את העיסקה,לאחר ששלושה שבועות הייתי ללא מכונת כביסה.

החברה הציע לי מכונת כביסה -של LG אשר ע"פ אתר האינטרנט שלהם מחירה שווה לזאת שאני רכשתי-בתוספת של 1000 ש"ח!!!

ביקשתי לבטל את המוצר האלקטרוני עימו הם רוצים לפצותי ולתת לי מכונת כביסה חדשה ועובדת-מה שרכשתי במקור

החברה סירבה,.

מחלקת שירות הלקוחות כמו גם השווק הינם פשוט בעלות יחס מכפיר

משפטים כמו נתקשר אליך בחזרה,נשלח פקס, וכ"ד נזרקים לחלל האוויר ללא שום כוונה לחזור או לבצע ,היום אני תקוע עם מכונת כביסה מקרטעת(חדשה)
ונראה שלא יהיה מנוס מללכת למשפט מולם.או שאולי מדור זה יעזור לי להחזיר מעט מכבודי שנרמס,מכספי שבוזבז ,והרגשה כללית רעה

בברכה
עודד גרמנוב
עלבון,עוגמת נפש, סוג הנזק :
החלפת מכונה במכונה שוות רמה לזאת שרכשתי מחברה אחרת ללא תוספת מחיר או לאלתר השוות כספי וביטול עיסקה. פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצון הלקוח תגובה:
טופל לשביעות רצון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה