פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על אי מתן שירות למזגן באחריות שהתקלקל. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מזגן של LG שקניתי במיטב כספי לפני כחצי שנה, אם אחריות של דיגיטל אייג' ל-3 שנים, אלא שהמזגן התקלקל והנה השתלשלות האירועים שדחף אותי להתלונן:

1. המזגן הפסיק לעבוד התקשרתי לדיגיטל אייג' הזמנתי טכנאי, הגיע טכנאי מילא גז והלך.
לאחר יום שוב הפסיק לעבוד,
הזמנתי טכנאי פרטי בדק וראה שהבעיה לא בדליפה אלא בעיה בתוך המדחס.

2. התקשרתי לחברה שוב , נקבע שיגיע טכנאי ביום רביעי בתאריך 29/08/2007 ישבתי וחיכיתי בבית, הטכנאי לא הגיע.

3. שוב לאחר שהתחננתי הובטח לי שיגיע טכנאי למחרת ביום חמישי בתאריך 30/08/2007, ביום חמישי הזה התקשרתי לוודא שהטכנאי יגיע התקשרה אלי מירלה משרות לקוחות ואמרה לי שהאוטו שלו נתקע ולא יכול להגיע.

4. שוב נקבע להגעתו של טכנאי ביום ראשון 02/09/2007 נאמר שוב שהטכנאי לא יכול להגיע, הוא חולה.

5. שוב נקבע תאריך נוסף ביום שני 03/09/207 בתאריך זה אכן הגיע טכנאי, אלא שהפעם נאמר לי שהוא לא יכול לתקן את התקלה לבד, הוא חייב שיבוא איתו עוד טכנאי ולזה צריך לקבוע תאריך נוסף.

מאחר והחברה לא מתחייבת לשעת הגעתו של הטכנאי בכל פעם ישבתי וחיכיתי כל היום מהבוקר עד הערב לבוא הטכנאי 5 פעמים, איבדתי ימי עבודה יקרים, סבלתי מחום ונגרם לי המון עוגמת נפש.

לאחר שראיתי את הזלזול המשווע של דיגיטל אייג' בלקוחות, לאחר שראיתי ששם אין עם מי לדבר, הזמנתי טכנאי פרטי שילמתי ממיטב כספי, טיפל בבעית דליפה שהיתה בתוך המדחס - והוא עשה את זה לבד.
באותה הזדמנות נשבעתי לא להתעסק עם כל מה שהחברה הזו מייצגת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה