פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת אינפורמציה שיקרית ללקוח. מכירת סחורה פגומה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש נובמבר 2006 עשינו שטות וקנינו מכונה כביסה של LG (מוצר זול ונחות בכל מובן ועניין). מהיום בו סופקה המכונה היו תקלות חוזרות ונשינות.
השרות של דיגיטל סרוויס (מקצוענות הוא דבר שהם לא שמעו עליו) שלחו טכנאי שוב ושוב (4 או 5 פעמים) רק בביקור האחרות הצליח הטכנאי לתקן את הבעיה. פננינו ליבואן ודרשנו להחליף או לחילופין לבטל את העסקה הטיפשית שעשינו. (עדיף לשלם כפליים עבור מילה MIELE ולקבל איכות ולא לחוות שימוש בתחתית הרמה האפשרית). היבואן הציע פיצוי : תוספת של חצי שנה אחריות מלאה.
הסכמנו. כאשר ביקשנו את העניין בכתב, נמסר לנו שאין כל צורך שכן העניין מופיע המחשב שלהם והכל מסודר.
עברה שנה, והם שלחו טופס להארכת אחריות בתשלום, כמובן שהארכת האחריות בחצי שנה לא כלולה ואיננה רשומה בשום מקום. אחרי פניות חוזרות ונשנות, הם מעולם לא חזרו כפי שהבטיחו, הם לעולם לא התקשרו חזרה במסגרת הזמן או לאחריה. בקיצור - תת-רמה של שרות.
אני פונה אליכם כמוצא אחד לפני פניה לנציג האזורי של LG . (אגב, גם פעם קודמת הם חזרו אלינו רק לאחר פניה לנציג LG האחראי על המזה"ת.
כספי סוג הנזק :
עמידה בסיכום שהושג + פיצוי על התנהגות שיקרית וטרטור לקוחות. פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה