פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לפני שנה בקשנו מהשרות מדף שנשבר ו7 פעמים הגיע נציג עם מדף אחר ב"טעות" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בינואר2007 נשבר לנו מדף במקרר הגשנו בקשה לשרות הלקוחות של LG . ואושרה הזמנת המדף (בתחום האחריות).
מאז ועד היום כמעט ינואר 2008 פנינו הרבה!!! פעמים לשירות ן7 פעמים אם לא יותר הגיע נציג שרות עם מדף אחר. הנציגים השונים התנצלו ואמרו שיודיעו וישנו את הטעות אך...לאכזבתינו הרבה!! עדיין לא טופלנו ברצינות.
לפני שבוע פניתי לשרות ובקשתי את המנהל. הנציג אמר שהוא לא יכול להפנות אותי אלא רק להגיש תלונה והמנהל יחזור אלי.
בקשתי שיתייחסו ברצינות אך...........עדיין לא טופלנו.
לעולם לא נתקלתי בשרות כ"כ לא רציני..חברה שלא מכבדת את עצמה ואת לקוחותיה!!!!! רכשתי את המקרר לפני שנה ו4 ועדיין לא נהנתי ממנו.
החלטתי לפנות אליכם אולי אתם תצליחו לעזור. ומקווה שכן.
כל הסעיפים שברשימה. סוג הנזק :
התייחסות רצינית וטיפול מיידי. פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה