פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרימת נזק פיזי למקרר LG תוך טיפול בתקלה ומשיכת הלקוח באף במתן פיתרון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אלרם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותנו מקרר מדגם LG GRB258 , שרכשנו לפני יותר משנה וחצי בהרבה כסף(למעלה מ13,000 ש"ח) .לפני יותר מחצי שנה המקרר התקלקל והחל להשמיע קולות מלוח הבקרה המצוי בחזית המקרר,הזמנו שרות אמרו לנו שהשרות בתשלום והסכמנו לשלם עבור החלפת הכרטיס האלקטרוני סכום לא קטן.
תוך כדי הפרוק של הפנל הקידמי של המקרר ע"י הטכנאי המוסמך של חברת אלרם המייצגת את דיגיטל אייג בירושלים הפנל נשבר והטכנאי אמר שהחברה תזמין פנל חדש ותחליף ללא כל תשלום מצידי ואף רשם זאת על הקבלה של התשלום.כמובן ששלמתי ועברנו לסדר היום באמונה שהחלק יוזמן ויוחלף ללא בעיות.
מאז עברה חצי שנה שהפנל השבור מודבק למקומו ע"י סרט דבק (סלוטייפ) ובכל פעם שאני פונה לחברה הם מודיעים לי על כך שהחלק הוזמן ויגיע תוך 90 יום.
אנו רכשנו מקרר שעולה למעלה מעשרת אלפיים שקלים והחזית מודבקת ע"י סרט דבק (סלוטייפ).אנחנו ממתינים כבר יותר מחצי שנה להחלפת הפנל ,אך עוד פעם הודיעו לנו שהחלק הוזמן ויגיע עוד 90 יום.
כל פניה ליבואן דיגיטל אייג נענית בתשובה נבדוק את הנושא ונחזור אלייך אך לא חוזרים אף פעם ואני מוצא את עצמי ממתין ואו פונה שוב מתאר את כל השתלשלות הארועים מחדש וממתין שוב לתשובה.
בזבוז זמן ומשאבים סוג הנזק :
החלפה מידית של הפנל אפילו ע"י פירוק ממקרר חדש ופיצוי על השירות הגרוע פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
תואם שרות להחלפת החלק וסוכם עם הלקוח על פיצוי תגובה:
תואם שרות להחלפת החלק וסוכם עם הלקוח על פיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה