פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בלאי בלתי סביר במדיח כלים נושא התלונה:
פלד יעקב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן תלונה שנשלחה ליבואן ולנותני השירות (דיגיטל סרוויס) של מדיח כלים LG:
רחל ויעקב פלד
רח' ה' באייר 34
ראש העין 48056
טל': 03-9011379
תאריך: 17 באוגוסט 2008

לכבוד
דיגיטל אייג' בע"מ
השקמה 19
אזור 58001
טל': 03-5594646
פקס: 03-5594224


אדונים נכבדים,

הנדון: בלאי לא סביר במדיח כלים מתוצרת LG

ברשותנו מדיח כלים מתוצרת LG דגם LD-2040SH, שנרכש בתאריך 10/04/05, S/N 406KWNM00111.
לפני חודש/חודשיים הבחנו כי סלסלות הכלים התחילו להחליד בצד החיצוני הקרוב לדלת המדיח.
מדיח זה נמצא בשימוש שלוש שנים וחודשיים והסלסלות שלו יצאו מכלל שימוש בגלל חלודה מתפשטת והתפוררות המתכת.
אנו משתמשים בטבליות / מלח / ומוצרי ניקוי ותחזוקה של חברת FINISH בלבד!
לאור נסיוננו ארוך השנים עם מדיח של חברה צרפתית (17 שנים), אשר כל חלקיו נשארו יפים ונקיים גם כאשר הוצאנו אותו משימוש, אנו טוענים שבלאי זה אינו סביר ואינו אמור להתרחש לאחר תקופה כה קצרה.
פנינו לחברת דיגיטל סרויס בכדי לרכוש סלסלות חדשות והתבשרנו כי כל סלסלה עולה 500 ₪. כלומר עלינו להשקיע 1000 ₪ בסלסלות שאורך חייהן אינו עולה על 3 שנים!!!
1000 ₪ זה בערך כ 1/3 ממחיר מכשיר חדש!!!
אנו טוענים ש:
1. הבלאי של הסלסלות אינו סביר.
2. מחיר החלקים אינו סביר, מופרז וגובל בחוצפה.
אנו דורשים את התערבותכם המיידית בפתרון הבעיה.

בברכה

רחל פלד
טל': 054-4745688

העתק: דיגיטל סרויס, פקס: 03-5586196

עד כאן העתק התלונה הישירה לחברה.

לאחר דין ודברים, במהלכם הוצע לנו לרכוש סלסלות חדשות בהנחה של 25% מהמחיר המופרז, נשלח אלינו טכנאי לבחון הבעייה. הוא צילם בטלפון סלולרי את הסלסלות ואמר במפורש "אף פעם לא ראיתי חלודה כזאת במדיח כלים". בהמשך אמר כי הוא טכנאי רב נסיון.
לאחר זמן קיבלנו הודעה טלפונית כי "מנהל השירות החליט כי הסלסלות עברו בלאי, והן בסדר, אבל נותנים לנו אפשרות לקנות סלסלות חדשות ב-20% הנחה(אזכור-קודם הציעו הנחה של 25%). דחיתי את ההצעה ה"נדיבה" וביקשתי פתרון אחר, אך לא קיבלתי כל תגובה.
ובינתיים הסלסלות ממשיכות להתפורר.
לסיכום-
א. שתי הנקודות הבעיתייות הן הבלאי המופרז והבלתי סביר בעליל של הסלסלות, והמחיר השערוריתי הנדרש לסלסלות חדשות.
ב. הפתרון הנדרש הוא הכרה בבלאי הבלתי סביר והחלפת הסלסלות בחדשות ללא תשלום.
אודה לכם תטפלו בתלונה כמיטב הבנתכם ונסיונכם.
כספי סוג הנזק :
החלפת הסלסלות ללא תשלום פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה