פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה LG עם נקישות,לסירוגין,שארבעה טכנאים לא מוצאים את הבעייה ולא מחליפים אותה בחדשה !! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום .
בתאריך 4/3/2008 קנינו מכונת כביסה של חברת LG מדגם LG-80154 ממחלקת החשמל של סניף "מגה" הקרוב לבית שלנו .
בתאריך 24/3/2008 הגיע טכנאי פתח את האריזה וחיבר אותה לחשמל אך בזמן הסחיטה נשמעו נקישות , שהופיעו ונעלמו , לסירוגין .

יומיים בלבד לאחר פתיחת האריזה של המכונה כבר בדק אותה הטכנאי הראשון ...!!

בתאריך 26/3/2008 טכנאי ראשון בדק ולא מצא בעייה, בתאריך 9/7/2008 טכנאי שני בדק ולא מצא בעייה, בתאריך 7/8/2008 טכנאי שלישי בדק וכוון את הגלגל שיצא מאיזון ( כנראה עקב הנקישות ) ובתאריך 5/9/2008 טכנאי רביעי החליף את הבולמים של המכונה ( שכנראה גם הם נפגעו עקב הנקישות )אך הבעיה עדיין מופיעה ונעלמת לסירוגין ...!!

פנינו במכתבים גם ליבואן וגם לנותן השרות וביקשנו לתת פיתרון הולם לבעייה אך בשיחה אחרונה עם נותן השרות הם הציעו להאריך את תקופת האחריות של המכונה כפיצוי ...!

אנחנו משוכנעים שבית משפט יאלץ אותם לפצות ולהחליף את המכונה אבל אין לנו זמן לתביעות ולבתי משפט אולי תוכלו לעזור לנו ?

בתודה מראש
גיא גרשוני

פרטים נוספים :

נותן השרות : חברת Digital Service . איש קשר מנהל השרות שמוליק ענתבי או מנהלת מחלקת שרות סוני רביע טלפון 1700-700-909. אמצעי קשר : פקס 5586196 . מס' לקוח שלי אצלם 30206391 .
היבואן : Brimag Digital Age . איש קשר : חן ס. ממחלקת שרות לקוחות, טלפון 1700-50-22-11 . אמצעי קשר : פקס 09-9554776 .
פרטים שלי : גיא גרשוני , עמק יזרעאל 10 כפר סבא מיקוד 44621 טלפון בבית 09-7676710 , סלולארי 050-6778883.

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה