פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיקרוגל קנווד' < נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
השקמה19 אזור כתובת:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי מיקרוגלקנווד דגם 577 המיקרוגל עבד בקושי כחודשים וחצי וכל שבוע היתה בעיה נשרפת מנורה הייתי צריכה לפנות לשרות לקוחות והם אמרו לי שהם מחליפים כי יש בעיה המיקרו השני בקושי עבד 8 חודשים ופתאום גם הפסיק לעבוד לקחתי את המיקוגל למעבדה וגלית אמרה שיש בעיה והוא נשלח לאדוד מתאריך 171008 ועד היום הזה אני בלי מיקרוגל פניתי מספר רב של פעמים והם אומרים עדין באשדוד בסופו של דבר המיקרוגל בתל אביבוהם אינם יודעים זאת הלכתי לקבל את המיקרוגל והוא היה פגום אמרתי להם שזה לא שלי אך הם המשיכו בדעתם פניתי לשרות לקוחות מספר רב של טלפונים הנושא בבדיקה ברצוני לבקש היות ואני אישה חולה סרטן לא יכול להיות שאני אשאר בלי מיקרוגל במשך חודש שלם כלומר 2 מיקרוגלים במשך 9 חודשים אחד שורף מנורות והשני מפסיק לעבוד כלומר מנוע נשרף בעוד ש/הפעולה העיקרית זה חימום של מזון בשל הסיבה ששרות לקוחות לא מגלה מספיק אכפתיות בנושא זה החלטתי לפנות אליך אישית אני מבקשת בכל לשון של בקשה לפתור את הענין בצורה תרבותית ואודה לך על טיפולך מהמסור
עוגמת נפש סוג הנזק :
מיקרוגל חדש פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה