פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב גדול מאוד בתיקון מייבש כביסה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
השקמה 19 אזור כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש 6/08 קניתי מייבש כביסה דגם 70040 של חברת LG מחנות של אבי סופר.עם המכשיר הגיעה תעודת אחריות של היבואן (ברימאג) כאשר נותן שירות התיקון הוא דיגיטל סרוויס.
בתאריך 2/11/08 הבחנתי שהמייבש לא עובד (התוף לא מסתובב אבל גוף החימום מחמם).התקשרתי לחברת דיגיטל סרוויס הנותנת את שרותי התיקון והודעתי על התקלה תוך ציון שכנראה יש להחליף את החגורה שנקרעה. המועד הקרוב ביותר שטכנאי יכול היה להגיע היה רק ב-6/11/08 (4 ימי המתנה לטכנאי).כאשר הטכנאי הגיע הוא מצא שהחגורה אכן נקרעה אבל מאחר ואין ברשותו חגורה טען שיש לקחת את המייבש למעבדה לתיקון.התקשרתי לדיגיטל סרוויס ולאחר דין ודברים עם אחראית בשם ימית נקבע שיגיע אלי טכנאי בתאריך 11/11/08 להחלפת החגורה (עם הסתיגות שבמידה ותהיה חגורה). בתאריך 11/11/08 הגיע טכנאי כדי לקחת את המייבש למעבדה כי כך הורו לו.מתאריך זה התקשרתי מספר פעמים לדיגיטל סרוויס וכן גם למשה סופר בנסיון להבין מתי אקבל את המייבש אבל לא קיבלתי תשובה ברורה מאף אחד. בתאריך 26/11/08 התקשרו מדיגיטל סרוויס כדי להודיע שהמייבש תוקן וכששאלתי את האחראית ימית מדוע התיקון ערך כל כך הרבה זמן היא ענתה שלא היתה חגורה במלאי.
סה"כ חיכיתי 22 ימי עבודה מרגע דיווח התקלה ועד ההודעה שהמכשיר תקין כאשר לפי כתב האחריות שקיבלתי עם המכשיר מצויין במפורש שמייבש כביסה יתוקן בתוך 3 ימים מיום הקריאה לא כולל שבתות וחגים.
מאחר ולא קבלתי תשובה מתי המייבש יהיה מוכן והמצב המשפחתי (ילדים קטנים) לא אפשר לחכות זמן רב (ולא ידוע כמה זמן) נאלצתי לרכוש מייבש כביסה נוסף.
כספי סוג הנזק :
מאחר ואין לי צורך בשני מייבשים אני מבקש לקבל החזר כספי על המייבש. פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה