פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שרות נושא התלונה:
שמעוני דוד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏24 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הסדן 3 א.ת. חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מקרר LG SSD שנרכש בלמעלה מ-9000 ש"ח.לאחר תום תקופת האחריות (3שנים) על מערכת הקרור. החלה פגיעה ביכולת הקרור של המקרר. באמצע יוני
הגיע טכנאי מטעם "דיגיטל אייג'" לתקן את התקלה לפי בקשתי. הטכנאי לאחר שהעיף מבט קצר על המקרר. קבע שיש צורך למלא גז ומחיר החברה על פעולה זו 700 ש"ח. כשאמרתי לו שהמחיר נראה מוגזם. הוא ענה שאני לא חייב לתקן בחברה
"כרצונך לך קבל הצעה אחרת". הטכנאי לא דרש כל תשלום עבור התיקון, ולשאלתי אם אני חייב בתשלום עבור חוות הדעת שלו הוא ענה בשלילה. טכנאי קרור מוסמך מאשקלון "קרור משה". גבה ממני עבור התקנת ברז מילוי ומילוי גז סך של 250 ש"ח.
תוך תוך דיאגנוזה שדליפת הגז מינורית בדופן המקרר ובמקרה שהתקלה תחזור לפנות לייצרן(מנסיונו תופעה זו חוזרת על עצמה במקרר מדגם זה).
בתאריך 24/2/2009 לאחר שהתופעה חזרה על עצמה, פניתי לחברת "דיגיטל אייג' לקבלת שרות בתשלום. החברה פתאום נזכרה ב"חוב" של 195 ש"ח עבור הטכנאי שביקר(ולא עשה דבר) אצלי בחודש יוני. התנאי שלהם לתת לי שרות הוא "בסילוק החוב הישן" שצץ פתאום. מחוסר בררה הסכמתי לעשות זאת בתנאי שיתקנו לי את המקרר. טכנאי שהגיע מטעמם סרב בכל תוקף לתקן את המקרר גם בתשלום מלא מצידי. בטענה שטכנאי נוסף (אני הודתי בכך) נגע במקרר. כל פניותי למנהליו בחברה לא הועילו והוא סב לאחורוהלך לדרכו תוך הצהרה שהם במוצר הזה לא נוגעים יותר..
מקריאה באינטרנט ונסיונם של אחרים מתברר שמתפתחת פה שיטה של חברה זו להתנער מאחריותה על מוצרים פגומים בדרך זו.
א. שולחים טכנאי שרות (שאפילו לא מוציא ארגז כלים) נותן הצעת מחיר מופרזת, בהנחה שהלקוח יסרב. וכך יסירו את אחריותם לספק שרות כחוק. בעתיד אם הלקוח יבקש שרות הם כבר יזכירו לו חוב נשכח של טכנאי דמה שביקר אותו בעבר.
שורה תחתונה . גם קנסו אותי על סך של 195 שקלים וגם לא קיבלתי שרות.
מקרר לקוי סוג הנזק :
לתקן את המקרר ולא להשיב את התשלום שנגבה ממני על סך של 195 ש"ח בעורמה. פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
עלות הביקור הינה 195 ש"ח, גם אם לא מבוצע במקרר תיקון.
המקרר טופל על ידי טכנאי פרטי ועל כן, מההיבט הטכני בלבד, לא ניתן לתיקון.
תגובה:
מטעמי מוניטין בלבד, אנו נפנה הלקוח ליבואן לקבלת הצעת שדרוג למקרר שברשותו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה