פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי - חברת ברימאג - דיגיטל אייג' נושא התלונה:
הדר יפעת שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏30 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מיקרוגל של חברת גרץ דגם MW-1030 בתאריך 25-12-08 וכעבור חצי שנה
נשרפה המנורה , פניתי טלפונית לשירות לקוחות והם רוצים שאני יכניס את המיקרוגל לתיקון ...עד שבועיים (להחלפת מנורה-ממש מצחיק) . רציתי לדבר עם אחראי שירות לקוחות והטלפנית טוענת שאין אחראי כזה ויש רק מנהל סניף ...והוא אדם נורא עסוק ואין לו זמן לדבר עם לקוחות . זה נראה לי מאוד הזוי להכניס מיקרוגל לתיקון של עד..שבועיים רק בשביל החלפת מנורה..ואין עם מי לדבר . שירות ממש לקוי וכנראה שבעתיד לא ארכוש עוד מוצרים של ברימאג.
שירות מתחת לכל ביקורת סוג הנזק :
החלפת מנורה בסניף חולון ...ללא צורך בהכנסה למעבדה (תיקון של 10 דקות) . פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה