|
|
|
|
|
|
שירות לקוי - חברת ברימאג - דיגיטל אייג' |
נושא התלונה: |
הדר יפעת |
שם/כינוי: |
יום שלישי 30 יוני 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מיקרוגל של חברת גרץ דגם MW-1030 בתאריך 25-12-08 וכעבור חצי שנה
נשרפה המנורה , פניתי טלפונית לשירות לקוחות והם רוצים שאני יכניס את המיקרוגל לתיקון ...עד שבועיים (להחלפת מנורה-ממש מצחיק) . רציתי לדבר עם אחראי שירות לקוחות והטלפנית טוענת שאין אחראי כזה ויש רק מנהל סניף ...והוא אדם נורא עסוק ואין לו זמן לדבר עם לקוחות . זה נראה לי מאוד הזוי להכניס מיקרוגל לתיקון של עד..שבועיים רק בשביל החלפת מנורה..ואין עם מי לדבר . שירות ממש לקוי וכנראה שבעתיד לא ארכוש עוד מוצרים של ברימאג.
|
שירות מתחת לכל ביקורת |
סוג הנזק : |
החלפת מנורה בסניף חולון ...ללא צורך בהכנסה למעבדה (תיקון של 10 דקות) . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל אייג' שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|