פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קריאה לחברה אלרם לצורך פיתרון תקלה במקרר LG ובסופו גרימת נזק נוסף נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים חברת אלרם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.5.09 פניתי לראשונה לחברת "אלרם" לצורך קבלת שירות בעקבות תקלה שיש לי במקרר מסוג LG 3 דלתות, התקלה שבעקבותיה פניתי הינה: צפצוף והקפאת תצוגה לאחר שפותחים את המקרר, מצב שגורם להקפאת המוצרים במקרר ומצב של "אקסטרה פריז" במקפיא, וכן התצוגה נמצאת במצב שכל התאורה נדלקת ולא ניתן ללחוץ על אף מקש .
הפתרון שמצאנו לנכון באופן זמני הינו להוציא את השקע למשך מס' דקות להחזיר.
קראנו לחברת אלרם לבדוק את התקלה ואכן נשלח אלינו טכנאי ע"מ לנסות לאתר במה מדובר, הטכנאי הגיע בתאריך 25.5.09 ןהחל בכך שאמר שנתקל בתקלה ומדובר בתצוגה לקויה , מחיר התיקון הינו 220 עבור טכנאי +550 עבור תצוגה .
ואכן הזמנו תצוגה ולמחרת,בתאריך 26.5.09 הוחלפה לנו התצוגה , לאחר יום אחד בלבד שוב חזרה לנו אותה התקלה עם תצוגה חדשה הפעם . שוב התקשרנו לחברת "אלרם" ודרשנו שטכנאי יתקן את הנעשה, טכנאי הגיע בתאריך 3.6.09, כמובן מדובר באותו הטכנאי כל הזמן , ששמו דוד, לאחר שהגיע אלינו בפעם השלישית וראה שמדובר באותה תקלה , שאלתי אותו שוב "האם נתקלת בתקלה מסוג זה?" הפעם הטכנאי החליט להגיד את האמת ולהגיד שאף פעם לא נתקל בתקלה (וזאת אחרי שבתאריך 26.5.09 אותו הטכנאי שיקר בביטחון במלא ואמר שהוא מכיר את התקלה ונתקל בה בעבר ומדובר בתצוגה!). אחרי שהטכנאי הבין שהתעצבנתי על כך ששיקר לי בפעם הקודם והחליף לי לחינם את התצוגה , החליט הטכנאי "לפצות " אותי והחליף לי גם את הכרטיס של המקרר, ללא עלות, בתקווה שאולי הפעם התקלה תיפתר , כמובן שגם הפעם זה החזיק בדיוק 24 שעות, למחרת התקלה חזרה על עצמה שוב! והתקשרתי שוב לחברת "אלרם" להתעצבן על השירות הלקוי והחוסר מקצועיות ושלחה שוב את אותו הטכנאי בתאריך 18.6.09 לנסות לאתר רעיונות חדשים לתקלה, כאשר בראוי לציין כי כל פעם שהטכנאי מגיע הוא פותח את התצוגה לחינם וסוגר, הפעם החליט גם לאתחל את המקרר ואולי זה יצליח לפתור את התקלה.
עברו יומיים והתקלה שוב חזרה, שוב התקשרתי, אותה מזכירה שענתה לי והפעם הבטיחה לי שהיא תשלח את "הטכנאי הבכיר שלהם", בתאריך 22.6.09 הגיע "הטכנאי הבכיר",דוד, כן שוב אותו הטכנאי הגיע הפעם ב"כפפות של טכנאי בכיר",והבין שהוא לא מבין מאיפה התקלה הזו, ולאחר ששוב הוא פירק והחזיר את המסך של התצוגה ולא מצא את מקור התקלה , החליט להתקשר לטכנאי אחר להתייעץ איתו בתקלה , מבלי לעשות שום שינוי הוא הלך. התקשרתי שוב לחברה בעצבים על כך שהם עושים צחוק מהעבודה ולא יתכן שאותו הטכנאי הלא מקצועי הזה יגיע 6 פעמים ולא יפתור לי את התקלה רק יגרום נזקים נוספים .
באותו היום שהטכנאי הלך התקלה שוב החלה והפעם גם לאחר שהתצוגה קפאה נוספה תקלה נוספת על המסך היה רשום "ER CO " אך המוצרים לא קפאו .
שוב התקשרתי בייאוש אל החברה , במטרה לאתר את מקור התקלה ולהחזיר לי את כספי על תצוגה שהיתה תקינה לחלוטין , וזאת לאחר שהבינו שהיא אינה מקור התקלה .
חברת "אלרם, לאחר שהבינו כי אין מנוס והגיע הזמן לשלוח באמת טכנאי מקצועי, שלחה בתאריך 1.7.09 את שלומי, שניסה להבין את מקור הבעיה וגילה סוף סוף,לאחר בדיקה מכירה ,שישנו כבל מדלת המקרר שאינו מחובר למקרר וכנראה זהו מקור הבעיה,וגורם לחוסר תקשורת בין הדלת למחשב המקרר. כששאלתי כיצד כבל כזה מתנתק , הטכנאי הסביר לי כי מדובר במעבר דירה בד"כ , הסברתי לטכנאי כי המקרר הזה בן שנתיים וחצי ולא עברתי דירה ב-4 שנים האחרונות. שאלתי שוב האם יכול להיות שזה נובע ופתיחה של הדלת (מין הסתם פעולה אידיאלית שמדובר במקרר), הטכנאי אמר שלא יכול להיות שזה קרה מפתיחת דלת, כלומר, התקלה לא קרתה באשמתנו וצריך לפנות לחברה ע"מ להזמין דלת חדשה שעלותה עומד על 2500 ₪ !.
למחרת התקשרתי שוב לחברה ע"מ לדרוש את כספי בחזרה עבור תצוגה שלא הייתי אמורה לשלם עליה, ובתאריך 7.7.09. נשלח אלי דוד הטכנאי ,ע"מ להחליף את התצוגה ולהחזיר לי את התצוגה המקורית. לאחר שהבין את התקלה אמר שמדובר בבעיה של חברת LG וכן אם היה במקומי לא היה משלם על דלת חדשה אלא דורש את זה מהחברה המקורית מכיוון שאין מדובר בתקלה רגילה אלא בעיה של יצרן שצריך לקחת על זה אחריות . הטכנאי באותו הרגע הגיע ע"מ להחליף את התצוגה הדיגיטאלית המקורית שלי שבמקור היתה תקינה מלכתחילה (וזאת ע"מ שאקבל לפחות את כספי בחזרה על התיקון שנעשה לחינם) ומההחלפה שבר לי את התצוגה שלי ואת החלק הפלסטיק שמגן את התצוגה , שקלט שראיתי את הנעשה הוא החליט "לפצות " אותי והפעם בכך שהוא יעשה הזמנה לחלק הפלסטיק שנשבר ללא עלות וכן לתצוגה הדיגיטאלית ששבר, אמר שיחזיר את התצוגה שלהם למקרר שלי ואת התצוגה המקורית שלי ששבר, הוא יחזיר לחברה ויגיד להם שזו התצוגה "החדשה". אני כמובן שהסכמתי כי כל עוד התצוגה שלי לא שבורה והחלק שנשבר יוחלף אין לי שום בעיה ואני לא יתחיל לריב עם החברה הזו אם המקרר שלי חוזר לאותו המצב שהיה מלכתחילה. ובתאריך 12.7.09 הגיע שלומי הטכנאי ע"מ להחליף לי את החלק הפלסטיק של התצוגה שנשבר ע"י דוד .
לאחר מס' ימים , קיבלתי טלפון מהחברה בטענה שלא מגיע לי את המחיר של התצוגה בחזרה מכיוון שהטכנאי לא החליף בסוף את התצוגה וע"מ לקבל את הכסף בחזרה יש להחליף את התצוגה, ניסינו להסביר להם שמי ששבר את התצוגה המקורית שלי שהיתה כל הזמן תקינה והוחלפה לחינם ,היה הטכנאי וזה לא בסדר שהם יחליפו לי את התצוגה שבמקור היתה תקינה ונשברה להם במהלך ההחלפה! אך הבנו שאין עם מי לדבר בחברה הנ"ל . וכל העצבים שקיבלנו בחודשיים האחרונים לא מספקים עם העובדה שמדובר בחברה עם ראש בקיר שלא מעניין אותה השירות לצרכן אלא רק הכסף שהיא יכולה לעשות מכל תקלה .
ובתאריך 22.7.09 הגיע שוב דוד הטכנאי ע"מ להחליף שוב את התצוגה ולשים לי את התצוגה המקורית שלי שהיא כבר שבורה , ולקחת את התצוגה שלהם זאת ע"מ שאוכל לקבל החזר כספי!
לבסוף נותרתי עם 2 תקלות חדשות :1. על התצוגה מופיע לי באופן קבוע ER CO . מה שלא היה מלכתחילה אלא נוצר רק לאחר 10 פעמים שטכנאים פתחו וסגרו לי את המקרר לחלקיו.
2. התצוגה הדיגיטאלית שבורה ולא ניתן לראות אותה בבירור אלא במקום שיהיה כתוב ER CO יש כמה נקודות ..

לא יתכן שבשביל תקלה אחת צריך להגיע 10 פעמים טכנאי לצורך זיהוי התקלה , ובסופו של דבר להגדיל את הנזק שנעשה ולא לקחת על זה אחריות! מדובר בחברה חובבנית ללא טכנאים מקצועיים , והחלק הגרוע ביותר הינו במקום לפתור לי את התקלה נגרם לי נזק גדול יותר! גם שברו לי את התצוגה וגם לא פתרו לי את התקלה שבגינה פניתי לחברה!
אני פונה אליכם בבקשה לעזרה , בסה"כ ביקשתי לפתור את התקלה לאחר שרכשתי מקרר במחיר של 10,000 ₪ , מה ביקשתי? שירות ותיקון מקצועי ? האם מדובר בבקשה גדולה מידיי בימינו?
אז נכון , אני מודעת לכך שתקלות קורות ומוצר חשמלי זה עניין של מזל, למדתי זאת מהניסיון אך לא יתכן ש10 פעמים יגיע טכנאי ובסוף לא רק שלא יפתור לי את התקלה אלא יגרום נזק נוסף מעבר למה שקרה כבר!!
לעזרתכם אודה,
תודה מראש,
נזק נוסף במקרר ואי פתרון התקלה סוג הנזק :
תיקון התקלה המקורית והתקלה החדשה שנגרמה ע"י הטכנאי פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה