פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות נושא התלונה:
מלול שמעון שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות דווחתי על נזילה ממזגן עילי שנרכש על ידי בתאריך 2.9.08.
לפני כשבוע וחצי הגיע טכנאי שאיבחן שתעלת הניקוז סדוקה ועליו להזמין את החלק.
לידיעה, אני גר בטבריה. עוברים עלינו ימים חמים ובהעדר מזגן תנאי המגורים הינם בלתי נסבלים.
פניתי לפני כשבוע כדי לברר מתי אזכה לביקור טכנאי שיתקן את המזגן. נמסר לי שמחכים לקבלת החלק.
אני תמה למה צריך לחכות כל כך הרבה זמן.
היום הגיע טכנאי בשעה טובה. לאחר כ-3 דקות הודיע לי שאינו מתקן את המזגן מאחר ויש נזק נוסף שלא איבחן בפעם קודמת ועלי להמתין לטלפון מהחב' בקשר להמשך הטיפול.
בעת ביקורו אצלי הצטייד מבעוד מועד עם תעלת ניקוז ועם פנל חדש.
יתכן וביקש הסכמתכם להחלפת החלפים הלקויים אך לא קיבל אישור לעניין.
ועכשיו לשאלות:
מהו זמן סביר לתיקון תקלה מעין זו ?
האם לזה קוראים שירות יעיל ?
האם עליי להמתין עד סוף הקיץ לקבלת שירות ?
האם הייתם מסכימים לקבל שירות מעין זה שקבלתי ?
השירות שקבלתי עד עכשיו מאפיין מדינת עולם שלישי ולא מדינה מערבית.
בכוונתי לפנות למועצה לצרכנות בנדון.
שוחחתי עם מוקדנית שלכם בשם עליזה ודרשתי לשוחח עם מנהל בנדון אך סירבה להעביר לי עובד בכיר ממנה כדי לשטוח בפניו את טענותיי.
היא חזרה על כך שמחר יחזרו אליי.
האם המנהלים מורמים מעם שאין בכבודם לטפל בבעיות פשוטות וכואבות כמו שלי ?
ממתין לתגובתכם

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה