|
|
|
|
|
|
טפול בידית של מקרר |
נושא התלונה: |
יום רביעי 05 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
השקמה 19 אזור |
כתובת: |
צפון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר בקו לפני שנה כחודש אחרי הקנייה נשברה ידית המקרר ללא סיבה נראית לען אחרי תחנונים תיקנו אותה תשלום למרות שטענו שזהלא באחריות. יש לציין שבתעודת האחריות לא מופיעה מלה על פלסטיקים או ידיות. מיד אחרי התיקון נשברה שוב הידית והפעם לא מוכנים לתקן אותה שאלתי האם יש עילה לתביעה?
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון הידית או החלפת דלת המקרר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל אייג' שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|