פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממיר דיגיטלי APEX230 נושא התלונה:
גבאי איתי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שקניתי את הממיר של APEX התאכזבתי מאוד - הממיר אכן מראה טלויזיה אבל אפשרות ההקלטה המובטחת, וכן TIMESHIFTING כמעט ואיננה קיימת. חיבור הUSB בעייתי ולא מצורפת לערכה כל הדרכה כיצד ניתן לבצע את החיבור (רוב מוצרי ה USB שבדקתי אינם מתאימים למוצר). לאחר החיבור ונסיון ההקלטה התמונה והסאונד נתקעים כל כחצי דקה מה שהופך את הצפייה לבלתי נסבלת. לאחר מספר נסיונות עם מספר רב של מוצרי USB חשבתי שבוודאי אני לא היחיד שנתקל בתופעה והלכתי לחפש אחר אתר האינטרנט בו אמורים להופיע עדכוני תוכנה בממיר. שכן בפרסומות שמוצעות לממיר הובטחו אפשרויות שדרוג תוכנה וכן "עדכונים שוטפים באתר האינטרנט" (מצד שני הובטחה גם אופציה לטיים שיפטינג והקלטה, שלא ממש עובדת). להפתעתי גיליתי שאין אתר ואין עדכונים - באתר הרשמי של החברה APEX המכשיר איננו מוזכר כלל ובאתר הבית של היבואן מובטחים עדכונים שוטפים אך הקישור לאתר האינטרנט ממנו אמורם להגיע העדכונים חסר - מפתיע.

האם מדובר בהטעיית צרכנים מכוונת? אינני יודע, אך הדבר מריח רע מאוד.
החלפת המוצר או תיקונו וכן תיקון הפרסומות המטעות פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה