פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר לא תקין מהיום הראשון ושירות גרוע לצרכן נושא התלונה:
בן יוסף ארלן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה – 6.3.10 רכשתי מקרר בחנות "החשמל הסיטונאי". כשהגיע המקרר לביתי הוא לא היה תקין ולא פעל כמו שאמור. הטכנאי שהגיע אמר לי שבכול פעם שהמקרר מפסיק לעבוד, עליי להוציא את התקע לכמה שעות מהשקע החשמלי. מאז חלפו שלושה חודשים, מדי שבוע – שבוע וחצי המקרר נעצר ומפסיק לעבוד, ואז אני צריכה להוציא את התקע מהחשמל כדי שיפעל מחדש.
במשך החודשים שעברו דיברתי עם פקידות שירות אצלכם: אילנית, אדווה, יהודית, שירן, גלית – כולן הבטיחו שיעזרו לי, וטרם קיבלתי עזרה ופתרון לבעיה.
שלחתם טכנאי שהתקין מכשיר שבודק תוך 3 ימים את המקרר, והוא "כביכול" נמצא תקין, בשעה שהמקרר לא עבד, כאמור, והבעיה נותרה כשהייתה.
לאחרונה, נוסף על אלה, המקרר מייצר גם גושים של קרח בתא הירקות.
תקיון המקרר לאלתר או החלפה למקרר חדש ותקין פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה