פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר תקול, שרות גרוע !!! נושא התלונה:
קררו קובי שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

רכשתי מדיח כלים מסוג LD-2293THB
לאחר הרכישה פניתי לשרות על מנת להזמין טכנאי לפתיחת האריזה וההתקנה, לאחר שהמתנתי שבוע שלם לטכנאי למרות כל נסיון להקדים את השרות, הוא הגיע, נתן הסבר מקיף והפעיל את המדיח הפעלה ראשונית.
לאחר שסיים וייצא המדיח הופעל בפעם הראשונה להדחה ראשונה.
לאחר כ20 דקות של עבודה בערך המדיח הפסיק לפעול והתחיל לצאת מלא עשן מלוח המקשים.

התקשרנו לשרות ומכאן התחלתי להבין שפשוט נדפקתי...
הם שוב תאמו לי טכנאי ושוב פעם נאלצתי להמתין שבוע למרות שהדגשתי שהמוצר חדש וזה לא פייר שאמתין שוב שבוע אך לצערי העובדת שם הייתה נחושה בדעתה ואמרה לי שאין לי ברירה אחרת (בדיוק במילים האלה היא השתמשה).

לצערי כמו שהיא אמרה לא הייתה לי ברירה והסכמתי בכפיה.
ביקשתי רק שהטכנאי יגיע עם כל הציוד על מנת לטפל בתקלה ושלא יגיע ואז יחליט שצריך להזמין חלקים מהמחסן ואז שוב אצטרך להמתין,
היא הבטיחה לי שהוא יגיע עם כל האלקטרוניקה הנדרשת ושבטוח לא אצטרך להמתין שוב מאחר והטיפול יסתיים באותו יום.
וכמובן, הגיע הטכנאי, הסתכל על המדיח והכריז שאין לו מה לעשות מאחר ותקלה מסוג זה מחייבת החלפת כרטיס וכמובן שהוא לא הגיע עם כרטיס ...
הוא ניסה לתפוס את השרות טלפונית וכשלא הצליח הבטיח שיחזרו אלי תוך 10 דקות וייצא לדרכו.
כמובן שוזה לא קרה וגם אחרי 10 שעות לא חזרו אלי.
לאחר שפניתי שוב לשרות שלהם ניסתה מתאמת השרות לתאם לי שרות שוב לשבוע לאחר מכן.
הסברתי לה שאני לא מוכן להמתין יותר וביקשתי שרות מיידי,
הדגשתי שבמידה ולא אקבל שרות מיידי אני מעוניין להחזיר את המוצר ולקבל את כספי בחזרה.
הנציגה מבחינתה לא קיבלה את בקשתי והעביר אותי לנציגה אחרת,
הפעם לא וויתרתי ולאחר שעה שיחה עם כ5 נציגים הובטח לי טכנאי ביום שלמחרת בשעה 08:30 בבוקר.
בשעה 18:30 בערב באותו יום, התקשרה אלי בחורה מהשרות והודיע שהיא מבטלת את השרות שלי למחר ומתאמת לי שרות ל3 ימים קדימה ושוב השתמשה בביטוי
"א י ן ל ך ב ר י ר ה" .
ככשאלתי את פשר הדבר היא ענתה שהיא מנועה מלהסביר לי וזו הוראה של המנהל הישיר שלה.
ביקשתי לדבר איתו אך היא הסבירה שהוא לא עונה ללקוחות ובנסיון לנפנף אותי מהקו היא הבטיחה שיחזור אלי מנהל בכיר .
למרות כל ההתעקשות שלי והנסיון שלי להשאיר את הטכנאי כפי שתאמתי נענתי בשלילה ולאחר כשעתיים שיחה היא ניתקה אותי (כנראה בכוונה) וכשניסיתי לחזור אלהם מיד לאחר מכן הייתה הודעה שהמשרד סגור ושהשרות ינתן בשעות....

מיותר לציין שהטכנאי טרם הגיע...
הנציגה טרם חזרה אלי...
ועל שיחה עם מנהל כפי שהובטח לי אני כנראה רק אחלום...

נכון לרגע זה, יש ל מוצר חדש במטבח שלא עבד כמעט וכנראה שגם לא יעבוד לעולם !!!!

בקיצור,
מוצר גרוע ושרות עוד יותר גרוע !

אני שוב מדגיש שהמוצר ח ד ש ועבד רק 20 דקות...
אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אחרי חצי שנה שאז כבר הייתי כבול ולא הייתה בפני האופציה להתקשר לחנות ממנה קניתי ולהעיף את המוצר הזה מביתי (כפי שעשיתי בסופו של דבר לאחר שלא נותרה לי ברירה אחרת מחר בבוקר המדיח יוחלף לחברה אחרת).
כספי סוג הנזק :
כבר אין לי אבל אשמח לדבר עם מנהל כפי שהובטח לי... פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה