פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הובלת מקרר LG באמצעות חברת ההובלות של ברימאג דיגיטל אייג נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

בתאריך 20.8 סופקה לי הזמנת מקרר LG שרכשתי מהייבואן.

מחיר ההובלה היה כלול במחיר המוצר עצמו. המובילים הגיעו, העמיסו את המקרר החדש במעלית ללא בעיה, הכניסו אותו לבייתי ואז טענו שלא ניתן להכניס את המקרר בנישת המטבח שכן זה לא יכנס ויש צורך בפירוק דלתות המקרר.

הנ"ל טען שעליי לשלם 80 שקל בגין פירוק הדלתות. מחוסר ברירה ומלחץ הרגע הסכמתי לפירוק.

היום ה 24.8 הגיע אליי לביקור טכנאי חברת ברימאג על מנת להסביר לי על המקרר. שאלתי את דעתו האם היה ניתן להעביר את המקרר מבלי לפרק את הדלתות והנ"ל טען שבוודאי ושעליי כמובן להתלונן!

בדיקה פיזית נוספת מול אנשים נוספים שראו על מה חייבו אותי מראה חד וחלק שניצלו את תמימותי ופשוט מאוד עבדו עליי בלי להניד עפעף. לא היה צורך לפרק את הדלתות וכל מטרת המובילים של סלי לוגיסטיקה הייתה להתעשר על חשבון הגב שלי. מדוע עליי ליפול לתחמנות זדונית ונמוכה של עובדי סלי לוגיסטיקה? האם אני קוטף כסף על העצים וצריך לממן את העובדים שלהם? איפה נשמע דרך כזה? מאיפה עזות הנפש הזו להוליך שולל לקוחות תמימים?

ברצוני להודיעכם שאני לא מתכוון לעבור על כך לסדר היום ומודיע לכם חגיגית שאם לא יוחזר לי במיידית 80 השקלים שנלקחו ממני בעורמה ובעושק אפנה לכל מדורי הצרכנות בעיתונות.שיא החוצפה גם שקבלה כלל וכלל לא סופקה בגין הגניבה הנ"ל.

מיותר לציין שגם חברת ברימאג דיגיטל אייג שחברת סלי לוגיסטיקה הינה הספק/מוביל שלה כלל וכלל לא טרחה לענות לי!

נא פתרו את הבעייה הנ"ל במיידית!
כספי, טרטור סוג הנזק :
להחזיר לי במיידית את 80 השקלים שנלקחו ממני במרמה! פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה