פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת זיכוי על מבצע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת ברימאג יצאה במבצע ההתקנה עלינו בחודשים יולי אוגוסט 2010 כך שכל מי שרכש מזגן מתוצרת LG והתקין אותו עד ושלח את כל החשבוניות הדרושות עד לתאריך 31.09 קיבל בחזרה את סכום ההתקנה(עד 800ש"ח). באמצע חודש יולי רכשנו מזגן LG והתקנו אותו דרך מתקין מורשה. שלחנו את כל החשבוניות לברימאג (בדואר רשום) ותוך שבוע חזרה אלינו פקידה בשם שני שאמרה שעלי לשלוח את החשבונית המקורית אז כך עשיתי (גם בדואר רשום). מאז לא שמעתי מחברת ברימאג, עברו כמעט חודשיים. נשארתי בלי החשבונית המקורית ותעודת האחריות מכיוון שהם בקשו שאני ישלח להם אותה שיחתמו עליה. כל נסייון לקבל תשובות מחברת ברימאג נגמרת ב"נחזוך אליך" במשך חודש או יותר והם לעולם לא יצרו איתי קשר מאז שבקשו את החשבונית המקורית.
*ההתקנה עלתי לי 650ש"ח כך שמגיע לי זיכוי על סך זה.
אשמח וקבל הדרכה ודעה מקצועית
תודה רבה
אייל דוזורץ
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר עלות ההתקנה כמוצע ללקוחות במבצע פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה