אי הספקה של חלקים פגומים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 22 מאי 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מקרר247 LG נקנה מחנות בסט-ביי. סופק לנו מקרר LG, כאשר ע"י הומבילים בעת פריקה נשברו כמה חלקים. עד כה החלקים לא הוחלפו. התקלה נרשמה רק באוגוסט מסיבה לא ברורה, כאשר החלקים נפגעו בעת ההספקה (על כל דווח למובילים וגם למרכז שירות). טכנאי ביקר אצלנו 3 או 4 פעמים, פעמיים כדי לתאר במדויק את החלקים בפגומים (כל זה היה ביוני-יולי 2005) נכון לעכשיו בעת התקשרות עם השירות הנני מקבלת תשובה חסרת סבלנות שיתקשרו לתאם מועד הגעת טכנאי ואין חלקים בארץ. כל חודש מבטיחים לי שעוד מעט החלקים יגיעו לארץ ואין אותם במלאי, אך לא נעשה דבר. אינני מוכנה לקבל תשובה כזו, כאשר מדברים בשירות של מקררים המובילים בעולם. אין חלקים חצי שנה???
|
המקרר אינו סופק שלם ותקין |
סוג הנזק : |
החלפה מיידית של החלקים הפגומים בזמן המתאים לנו (4 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|