פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקה של חלקים פגומים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מקרר247 LG נקנה מחנות בסט-ביי. סופק לנו מקרר LG, כאשר ע"י הומבילים בעת פריקה נשברו כמה חלקים. עד כה החלקים לא הוחלפו. התקלה נרשמה רק באוגוסט מסיבה לא ברורה, כאשר החלקים נפגעו בעת ההספקה (על כל דווח למובילים וגם למרכז שירות). טכנאי ביקר אצלנו 3 או 4 פעמים, פעמיים כדי לתאר במדויק את החלקים בפגומים (כל זה היה ביוני-יולי 2005) נכון לעכשיו בעת התקשרות עם השירות הנני מקבלת תשובה חסרת סבלנות שיתקשרו לתאם מועד הגעת טכנאי ואין חלקים בארץ. כל חודש מבטיחים לי שעוד מעט החלקים יגיעו לארץ ואין אותם במלאי, אך לא נעשה דבר. אינני מוכנה לקבל תשובה כזו, כאשר מדברים בשירות של מקררים המובילים בעולם. אין חלקים חצי שנה???
המקרר אינו סופק שלם ותקין סוג הנזק :
החלפה מיידית של החלקים הפגומים בזמן המתאים לנו (4 פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
רינת וינקלר-מנהלת שרות שם ותפקיד:
נתנו תגובה במס' 5735 תגובה:
שמגיעים להחליף חלקים ב-25.01.06.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה