פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עקב בעיה במקרר LG באחריות בן חצי שנה, הוזמן אלינו טכנאי. ההזמנה נקבעה לבוקר 27 באוקטובר בין 08:30- 10:30- ללא התרעה מוקדמת.
ב 08:30 התקשרתי למוקד השירות לוודא כי מגיעים ולנסות להעריך מתי- אך המוקדנית אמרה לי שהשירות הוא ללא התרעה ולכן- לא תברר ולא תפנה לטכנאי..
ב 10:30- שוב התקשרתי לבדוק- איפה הטכנאי.. הפעם המוקדנית בדקה איתו וחזרה ואמרה לי שהוא מתעכב ושיגיע עד 13:00..
החוצפה שלהם עוד המשיכה כשביקשתי לדבר עם אחראית על הנושא- ויותר משעה חלפה ולא חזרו אלי.
אני כבר מיהרתי לפגישות בעבודה, כמובן ביטלתי את הזמנת הטכנאי לאותו היום ולגבי האחראית (אילנית?) ביקשתי שיחזרו אלי אחרי 17:00 מאחר ואני לא פנויה במהלך העבודה. נכון ל 3110 עדיין לא חזרו אלי ואם חזרו אלי לא השאירו הודעה..

למשהו יש רעיון איך להתקדם? עוד חופש לעניין אני לא מתכננת לקחת.

משהו מכיר שירות אחר למקררים אלו שמקצועי, נותן שירות ברמה מינימאלית+ אולי עובד בימי שישי??
למשהו יש רעיון מה עושים עם ברימאג/ דיגיטל אייג' עצמם?

אני בכל מקרה- מאוד לא ממליצה עליהם.

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה