פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חודש מרץ 2010 גיליתי כי במקרר החדש שקניתי מתוצרת LG, ועברה פחות שנה מרכישתו, ישנם סימני חלודה רבים על סלסילת המקפיא. לתומי צילצלתי לחברת ברימאג דיגיטל אייג', שהינה נותנת השירות, ובקשתי לקבל טיפול במסגרת הביטוח שהיה. טכנאי נשלח וקבע שיש להחליף את הסלסלה, ועל אף שאינה חלק מהביטוח, בגלל הסמיכות לתאריך הקנייה, אושר לי לקבלה בחינם. מאז עבר זמן רב, שעות רבות של שיחות טלפון עקרות, שעות של המתנה טלפונית לריק, וחמור מכל, 4 פעמים בהם המתנתי לטכנאי בבית, הפסדתי יום עבודה, אך את הסלסלה לא קיבלתי. בפעם הראשונה הוא לא הביא "חלקי חילוף". בפעם השניה הגיעה וראה שהביא סלסלה קטנה מידי. בפעם השלישית, כחצי שעה לפני שהיה אמור להופיע, התקשר והודיע לי שאין לו את החלק המתאים. כאן פקעה סבלנותי, התקשרתי בפעם המי יודע כמה למוקד, דרשתי לדבר עם מנהל, והובטח לי כי נעשתה בדיקה נוספת, והחלק המתאים בדרכו אלי, אך שוב, בביתי הופיעה סלסלה קטנה מהדרוש. יש לציין כי התהליך כולו לווה בפרקי המתנה ממושכים בכדי "להזמין חלפים", וכפועל יוצא מכך, אני ממתין לסלסלה למעלה משמונה חודשים. נפגעתי קשות בכבודי, וגם בכיסי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם, אספקת החלק באופן מידי פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה