פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש+שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.10.2010 רכשתי בטרקלין חשמל תנור Kenwood מחברת דיגיטל אייג'
לאחר יומיים הגיע אספקת התנור ולאחר מספר ימים נוספים הגיע המתקין מטעם החברה.
כאשר נפתחה אריזת הקרטון של התנור ראינו שהמוצר פגום,שריטות,טביעות ידיים,מתקן של תבניות רעוע ועוד.
נאמר על ידי המתקין שהוא שולח דוח לחברה והם ישלחו מוצר חדש.
בינתיים היום ה10.11.2010 אני עדיין ממתינה למוצר שאני אמורה לקבל ולא קיבלתי וזה מעבר לטירטורים שעברתי במהלך השבוע שזה שיחות חוזרות ונישנות עם שירות לקוחות,יבואן החברה ומוקד האספקה ואף אחד לא מסוגל לתת לי תשובה!
חוצפה שאין כמותה שאני לקוחה שרכשה מוצר במיטב כספה ולא מספיק שלא קיבלתי מוצר תקין אף אחד לא מסוגל להסביר לי מה קורה עם המוצר החדש שאני ממתינה לו היום מכיוון שתיאמו איתי הגעה של המוצר היום בין השעה 10.00-12.00 ועדיין לא הגיעו ההובלה הנכבדה הגיע בשעה 17.45 כאשר יום שלם אני ממתינה לבואם,אותו מוביל עוד ברוב חוצפתו כאשר התקשרתי לברר עימו מתי הוא מגיע ענה בתקיפות ובזילזול שהוא אינו עובד עבורי וכאשר הוא הגיע לקח את התנור והשאיר את הקרטון של אותו תנור פגום שביקשתי ממנו לקחת את הקרטון אמר שזה בעיה שלי ושאני יזרוק אותו!!!!!!
נדע להבא לא לרכוש מוצרים מחברה זו!!!
פיצוי כספי הולם+התנצלות פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה