|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל מזגן LG ומקרר LG לקויים |
נושא התלונה: |
שבת 01 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
שיקמה 19 אזור |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני שנה רכשתי מזגן ומקרר LG ומאז חיי הפכו לסבל מעל 10 פעמים היו אצלי טכנאים נאלצתי לצאת מספר רב ממקום העבודה שלא נדבר על הפסד כספי רב המתנה של יום שלם לטכנאי שלא הועיל לענות לטלפון מעל 50 שיחות למוקד שמעבירים ומנתקים את השיחה המתנה ממושכת של מעל חצי שעה בכול שיחה המתנה לקבלת חלקי חילוף ואפילו ללא בדיקה פיזית של התקלה החלפת חלקים לאחר המתנה ממושכת כול פעם מעל חודש והבעיה ממשיכה וממשיכה שנה שלמה רכשתי את המוצרים במחיר מלא המקרר עלה לי 11.000 ש"ח והמזגן 4.900 לא רציתי לקנות מתצוגה או במבצעים בכדי לדעת שקניתי את הכי טוב אך לצערי מאז אני רק עצבנית אין לי יותר כוחות תעזרו לי תפנו אותי למי שיכול לעזור לי בתלונה זו
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
בתקווה לתיקון סופי של התקלות או החלפת המוצרים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל אייג' שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|