פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל מזגן LG ומקרר LG לקויים נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שיקמה 19 אזור כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שנה רכשתי מזגן ומקרר LG ומאז חיי הפכו לסבל מעל 10 פעמים היו אצלי טכנאים נאלצתי לצאת מספר רב ממקום העבודה שלא נדבר על הפסד כספי רב המתנה של יום שלם לטכנאי שלא הועיל לענות לטלפון מעל 50 שיחות למוקד שמעבירים ומנתקים את השיחה המתנה ממושכת של מעל חצי שעה בכול שיחה המתנה לקבלת חלקי חילוף ואפילו ללא בדיקה פיזית של התקלה החלפת חלקים לאחר המתנה ממושכת כול פעם מעל חודש והבעיה ממשיכה וממשיכה שנה שלמה רכשתי את המוצרים במחיר מלא המקרר עלה לי 11.000 ש"ח והמזגן 4.900 לא רציתי לקנות מתצוגה או במבצעים בכדי לדעת שקניתי את הכי טוב אך לצערי מאז אני רק עצבנית אין לי יותר כוחות תעזרו לי תפנו אותי למי שיכול לעזור לי בתלונה זו
עוגמת נפש סוג הנזק :
בתקווה לתיקון סופי של התקלות או החלפת המוצרים פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה