פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקה של חלקים פגומים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב הסדן 3, חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
מקרר247 LG נקנה מחנות בסט-ביי. סופק לנו מקרר LG, כאשר ע"י הומבילים בעת פריקה נשברו כמה חלקים. עד כה החלקים לא הוחלפו. התקלה נרשמה רק באוגוסט מסיבה לא ברורה, כאשר החלקים נפגעו בעת ההספקה (על כל דווח למובילים וגם למרכז שירות). טכנאי ביקר אצלנו 3 או 4 פעמים, פעמיים כדי לתאר במדויק את החלקים בפגומים (כל זה היה ביוני-יולי 2005) נכון לעכשיו בעת התקשרות עם השירות הנני מקבלת תשובה חסרת סבלנות שיתקשרו לתאם מועד הגעת טכנאי ואין חלקים בארץ. כל חודש מבטיחים לי שעוד מעט החלקים יגיעו לארץ ואין אותם במלאי, אך לא נעשה דבר. אינני מוכנה לקבל תשובה כזו, כאשר מדברים בשירות של מקררים המובילים בעולם. אין חלקים חצי שנה???
להפתעתי, ב-5 לינואר 2006 (כעבור חצי שנה מיום הפניה הראשונה) התקשרו מהחברה והודיעו שהחלקים אכן הגיעו לארץ. תיאמו איתי את מועד הגעת טכנאי, אך שעות הגעתו מ-13 עד 18. לא הצלחתי לגרום לחברה להבין שהשירות שלהם מתחת לכל ביקורת ולא ייתכן שנקח שוב יום חופש ע"מ לחכות פעם נוספת לטכנאי. בהתחשב בעובדה שכבר חיכינו לטכנאי 4 פעמים, האם ניתן ליצור קשר עימם ולבקש להגיע אלינו אחרונים? אודה לכם על תשובתכם.
החלפה מיידית של החלקים הפגומים בזמן המתאים לנו (4 פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
רינת וינקלר-מנהלת שרות שם ותפקיד:
הלקוחה ממתינה מאוגוסט ולא מיולי כפי שטענה לחלקים,החלקים הנ"ל אינם חלקים תיפעוליים ואינם כלולים בתעודת האחריות, שכן חלקים אלה נשברים מרשלנות ולכן
לפנים משורת הדין אישרו החלפת החלקים שהוזמנו ישירות מחו"ל עבור הלקוחה.
תגובה:
קבוע שרות ל-25.01.06 להחלפת חלקים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה