אי ביצוע אחריות< |
נושא התלונה: |
יום חמישי 16 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ב-30.07.10 רכשנו ב"טרקלין חשמל" מזגן דגם לאמא זקנה, מתגוררת באמיגור ביפו.
בתחילת דצמבר אמא נפלה ועד עכשיו נמצאת בב"ח. לפני כשבוע קיבלתי טלפון מאמיגור, ביקשו לבוא דחוף, כי המזגן נפל מהמקומו. הגעתי מייד וראיתי שהמזגן (חלק החיצוני) לא נמצא בקונזולה, הוא תלוי באוויר על הצינורות. בקושי הכנסתי אותו לתוך החדר, בלי לנתק מהצינורות. למוחרת התקשרתי לחברת "ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ" (נמצאת בחיפה, 04-8406688), שהתקינה את המזגן. הם ענו, שהמזגן נפעל עקב סערה וזה לא נכלל באחריות: זה "כוח עליון", הם לא מטפלים בבעיה שלנו. דרך אגף, בתעודת אחריות לא מצאתי שום סעיף , שמדבר על נזקו מסערה.
מי יכול לעזור לנו?
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחזיר מזגן למקום ולבדוק תקינותו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|