פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע אחריות< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ב-30.07.10 רכשנו ב"טרקלין חשמל" מזגן דגם לאמא זקנה, מתגוררת באמיגור ביפו.
בתחילת דצמבר אמא נפלה ועד עכשיו נמצאת בב"ח. לפני כשבוע קיבלתי טלפון מאמיגור, ביקשו לבוא דחוף, כי המזגן נפל מהמקומו. הגעתי מייד וראיתי שהמזגן (חלק החיצוני) לא נמצא בקונזולה, הוא תלוי באוויר על הצינורות. בקושי הכנסתי אותו לתוך החדר, בלי לנתק מהצינורות. למוחרת התקשרתי לחברת "ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ" (נמצאת בחיפה, 04-8406688), שהתקינה את המזגן. הם ענו, שהמזגן נפעל עקב סערה וזה לא נכלל באחריות: זה "כוח עליון", הם לא מטפלים בבעיה שלנו. דרך אגף, בתעודת אחריות לא מצאתי שום סעיף , שמדבר על נזקו מסערה.
מי יכול לעזור לנו?


כספי סוג הנזק :
להחזיר מזגן למקום ולבדוק תקינותו פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה