פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול במייבש שלא עובד -שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מייבש של בקו לפני שנה וחצי באחריות של ברימאג (אחריות מלאה לשנה+6 שנים על חלפים) אחרי שנה וחודשיים המייבש הפסיק לעבוד עושה רעשים מוזרים ולא מייבש הזמנתי טכנאי הבייתה שילמתי 220 ש"ח על הביקור והוא הגיע ותיקן את התקלה אחרי שלושה חודשים התקלה חזרה שוב התקשרתי לשירות ששלחו שוב טכנאי שהגיע ולא מצא את הבעיה ואמר שצריך לשלוח למעבדה
אחרי שבוע הגיע טכנאי נוסף שבא לקחת את המייבש למעבדה -הוא הגיע ברכב מסחרי מלא כלים בלי שום עגלה כדי להוביל את המוצר הוא לקח את המייבש על הגב והוריד אותו לאוטו תוך כדי בדרך המייבש קיבל מכות מכמה צדדים (בגלל שהוא היה כבד לסחוב ביד)לאחר שבועיים התקשרו אליי שוב שהמייבש תוקן והוא חוזר מהמעבדה המייבש שוב הגיע עם טכנאי בלי שום עגלה להוביל אותו ברכב מסחרי ושוב הוא נתקל בכמה ארונות חשמל בדרך לדירה שלי כיוון שהוא סחב אותו שוב על הגב (על כל מכה הוא אמר שזה רק בפח זה לא נורא)לאחר שהוא נכנס לדירה שלי הוא גרר אותו על הרצפה ואז נתקל במשקוף תוך כדי שהוא מרים השאיר נזק על המשקוף ושוב אמר שזה לא נורא הטכנאי הפעיל את המייבש ראה שהוא מסתובב והלך .
בערב כשהפעלתי את המייבש ראיתי ששוב המייבש לא עובד בכלל (לא מייבש רק מסתובב) והתקשרתי שוב לברימאג למחרת הנציגה התקשרה לטכנאי מאתמול כדי לשאול אותו אם הוא בדק שהוא עובד והא טען שכן ואז כשביקשתי לדבר עם מישהו בכיר היא אמרה שלא ניתן להגיע למנהל ישירות והם יחזרו ביינתיים שוב נקבע טכנאי ליום ראשון שוב בטווח של 4 שעות -על מנת שוב לחפש את הסיבה לבעיה ביינתיים היא טענה שכנראה פשוט לא חיברתי את המייבש טוב לחשמל-ועכשיו שוב צריך לחכות לטכנאי לאחר ששבועיים כבר הייתי בלי מייבש בגלל שהוא היה במעבדה
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה