פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שהתקלקל בהפעלה הראשונה, ושירות לקוחות גרוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. רכשתי בשבוע שעבר שואב אבק של LG דרך "וואלה!שופס".המוצר התקבל על ידי בשבוע שעבר, וביום שישי האחרון 18/2, הפעלתי את השואב הפעלה ראשונה. כעבור כמה דקות של הפעלה הוא הפסיק לעבוד, ולא נדלק יותר. פניתי היום בבוקר לשירות של ברימאג, קיבלתי מענה של נציגה בשם חגית. היא שאלה אותי איפה קניתי את השואב, אמרתי לה בוואלה!שופס, והיא ענתה : "בגלל שקנית את השואב באינטרנט ולא בחנות נורמלית כמו כולם, אתה צריך להגיע לנקודת שרות המרכזית, במרכז הארץ". שאלתי למה לא נקודת שירות שקרובה אליי, ובכלל הייתי מצפה לטיפול אחר ולא לשליחה לנקודת שירות, אולי החלפה למוצר חדש,כמו כן התעניינתי האם אתר "וואלה!שופס" אינו משווק מורשה של ברימאג? והתגובה הייתה מאוד לא יפה, היא התעצבנה והתחילה לצעוק אליי איך אני מעז לשאול משהוא כזה. ביקשתי להפסיק לדבר איתה ולהעביר אותי לממונה, ובתגובה היא ניתקה לי את הטלפון. בשורה התחתונה, מוצר שנרכש ובהפעלה הראשונה הוא מתקלקל, הייתי כלקוח מצפה שיחליפו אותו למוצר חדש, או יבטלו את העסקה.
עלבון מהשירות הלקוחות הלקוי סוג הנזק :
החלפה למוצר חדש תקין או ביטול עסקה פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה