פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות על מזגן LG? בדיחה... נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מאז התקנת המזגן ב-2008 אני סובל מנזילות מים מהמזגן, שלאחרונה גרמו לקצר בכ-50% משטח הדירה (כסף-ביקור חשמלאי) ולרטיבות בדירה (כסף-ביקור אינסטלטור). למרות שהתקלה דווחה מספר פעמים במסגרת תקופת האחריות, לא נפתרה הבעיה עד היום. פעם בטענה שמדובר בגז מזגנים (עוד כסף) פעם בטענה שמדובר בשיפוע (עוד 250 ש"ח טכנאי) וכו' - בקיצור, התנערות מוחלטת מהבעיה עצמה והתמקדות במי אשם. כמובן הלקוח שצריך לשלם 250 ש"ח על כל ביקור ללא קשר להסטורית הפניות שלו, המתועדת במערכת וצועקת שהבעיה קשורה ולא נפתרה. התנהלות קלוקלת ומבישה ששמה את הלקוח בתחתית. פשוט חרפה. בקיצור חברים, אני בחיים לא אהיה לקוח של ברימאג גם אם יעלה עוד. שוקל תביעה משפטית. נ.ב. מישהו יכול להסביר לי איך בסוף אני צריך לשלם?
הרי אני הוא זה שסובל קשות מהמזגן ומהנזקים שהוא מייצר...
עוגמת נפש, טרטור, בזבוז ימי עבודה סוג הנזק :
נטילת אחריות - על תקלה שדווחה בתקופת האחריות ולא טופלה פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי - מנהל שם ותפקיד:
שלום רב,
המזגן תקין לחלוטין - התקלה במזגן נובעת כתוצאה מסתימת צינור הניקוז בבית הלקוח.
טכנאי מטעמנו הוציא צינור ניקוז חיצוני על מנת שלא להשבית את המזגן.
מאחר והמזגן פועל כשורה, הופנה הלקוח לתיקון צינור הניקוז באמצעות בעל מקצוע בתחום זה.
לשירותכם בכל עת!
בברכה,
שמוליק
תגובה:
המזגן תקין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה