פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות למזגן LG - זלזול וחוסר מקצועיות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי 4 מזגניLG אותם רכשתי לפני מעט יותר מ-3 שנים (כיום מחוץ לתקופת האחריות).
לפני מספר שבועות התקלקל אחד מהמזגנים. התקלה היא שהמזגן נכנס לפעולת הקירור רק לעיתים רחוקות ורוב נזמן מוציא אוויר בטמפרטורת החדר.
הזמנתי שירות מברימאג' ולאחר שהמתנתי מספר ימים באוגוסט ללא מזגן הגיע טכנאי. בגלל שבדיוק ברגע הגעתו המזגן קירר, הנ"ל התעקש שאין שום תקלה ואפילו סירב לבדוק. למזלי המזגן הפסיק לפעול בעודנו מתווכחים והטכנאי שהתרצה קבע שיש להחליף חיישנים. שילמתי 300 ש"ח על התיקון.
חצי שעה אח"כ המזגן שוב הפסיק לקרר.
הזמנתי שירות פעם נוספת, חיכיתי מספר ימים + 3 שעות איחור של הטכנאי. הטכנאי החליף כרטיס וחייב סך של 580 ש"ח בנוסף לתשלום הקודם (מגיע כבר לעלות של מזגן חדש).
חצי שעה אח"כ המזגן לא עובד.
מכיוון שברימאג' לא מספקים חלקים לטכנאים עצמאיים (בניגוד לתדיראן או אלקטרה), כל שנותר לעשות הוא להחליף את המזגן במזגן של חברה שתיתן שירות סביר ולא מבזה כמו ברימאג' (כולל הטיפול והחוצפה של המוקדניות - כשהתקשרתי לברר מדוע שעתיים אחרי שקבענו הטכנאי לא מגיע ולא עונה, נעניתי ב - "קורה, תמתין בסבלנות").
תיקון המזגן פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
טופל לשביעות רצון הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה