פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מאד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 08.09.2011 נרכש דרך חברת אולסייל תנור משולב קנווד מדגם KFS-D30
קנינו את התנור דרך אתר האינטרנט לאחר שיחה עם מוקדנית שהסבירה כי המשלוח הוא ללא דמי משלוח וכי המוצר יגיע עם שליח אשר יסביר לנו כיצד לחבר אותו וכיצד לתפעל --בפועל לא הייתה הדרכה ולא הסבר .השליח הגיע שם והלך
לאחר שבעו וחצי התחילו להופיע סימיני חלודה על התנור (נירוסטה אל חלד) מה שפגם ביופיו של המוצר במחינתנו.
פנינו למרכז השירות של ברימאג בבקשה להחליף את החלקים שהחלידו ואכן שלחו מישהו שצילם ואמר כי עד 45 יום החלקים יוחלפו
התאריך היום הוא 7.12.11 ועדין לא קיבלנו את החלקים מהחברה ובכל פעם שאנחנו מתקשרים אנו נענים בתשובה שזה יקח זמן ונראה איך אפשר לקדם .
הדבר לא מקובל והתשבות לא ניתנות והמוצר עוצד ומחליד לו בזמן שאני משלם בזמן ואת מלוא הסכום!!
ביקשתי לדבר עם מנהל שיתן לי תשובות אך הדבר נתקל בסחבת של אימרות כמו עד סוף היום או עד 24 שעות --אני רוצה שיחליפו את החלקים או לחלופין את התנור עצמו
שילמתי על מוצר תקין וחדש ואני תקוע עם מוצר לא איכותי ומחליד!
אבקש התייחסות ופתרון במיידי
רני
0549466171
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר הפגום פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה