|
|
|
|
|
|
מקרר חדש לא מקרר מהיום הראשון שהביאו אותו לביתי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 27 יוני 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ברימאג דיגיטל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי מקרר LG חדש בחנות מחסני חשמל.
בתאריך 27.6.12 הביאו לביתי את המקרר.
לאחר 3 שעות המקרר הפסיק לקרר. התקשרתי בתאריך 28.6.12 למרכז השירות דיגיטל סרוויס ונאמר לי לנתק את המקרר מהחשמל על מנת לאפס את הכרטיס האלקטרוני.
המענה שקיבלתי במרכז השירות לא עזר, המקרר עדיין לא עובד וב-29.6.12 הגיע הטכנאי ואמר שאין לו חלפים מתאימים.
לאחר מס' שעות הטכנאי חזר והחליף את הכרטיס אך עדיין המקרר לא עובד.
ב-1.7.12 התקשרתי שוב למרכז השירות וביקשתי שיגיע טכנאי בכיר מאחר ואני כבר 4 ימים ללא מקרר תקין, נאמר לי שרק למחרת יגיע הטכנאי.לאחר שהתעקשתי הטכנאי הגיע בשעה 18:00 ולא הצליח לפתור את התקלה ונאמר לי לחכות שוב יום נוסף שיגיע שוב טכנאי.
אני מיואשת ודורשת את החלפת המקרר במיידי.
לא יתכן שאני כבר 5 ימים ללא מקרר תקין כאשר שילמתי עבור מקרר חדש.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המקרר במקרר חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל אייג' שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמוליק קובלסקי, מנהל ש |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
המקרר תוקן ביום א', 1 יולי, לשביעות רצמון הלקוחה.
לשירותכם בכל עת!
בברכה,
שמוליק |
תגובה: |
תיקון המקרר |
פתרון: |
|
|
|