פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון רח הפלדה 7 כתובת:
תיאור הבעיה:
23.12.12







רכשתי ב25.11.12 חדר שינה קומפלט דגם שירה בחנות של אבי שטיחים אשקלון.
התשלום בוצע במלואו.12000שר+ התקנה 1300 שח חשבונית מס 7055,מזהה 439312 חדר השינה הורכב בתאום ב 20.12.12 יום ה .
ההתקנה נעשתה ע"י צוות לא מספיק מיומן ונערכה כ 8 שעות ויותר.המתקינים אף ראו ליקויים והתעלמו מכך משום שרצו לסיים כי היו בעיכוב.
כשסיימו עבודתם החלתי לסדר ולנקות וגיליתי מחדלים מבישים ביותר.
בטואלט המגרה לא נסגרת ונפתחת ,והרגל שמאלית קדמית שבורה,
שידת יחיד –השידה ללא מדף פנימי וללא מגירה.
בשולחן מגירות –קנט פנימי שבור בשניהם,וליקוי צבע חיצוני במגרה שמאלית,
כוורת- צד שמאל ליקוי בצבע בכל צידו,
סגירה לא חופשית בכל המגרות [אין סגירה שקטה ]גם לא בשידות,ארון ושולחן.
מרגלות המיטה-פגם וקילוף צבע גס ביותר.
הצטערתי מאוד כשהשקעתי את כל המשאבים לרצות את הילדה ולפי מיטב הבנתי "רהיטי גבעת ברנר מדברים בעד עצמם.
עקב כך אני פונה אליכם לטפל מיידית ובדחיפות הנושא,
אפשרות להחזר כספי מלא עקב מוצר לקוי [לפי חוק],
החלפה מיידית של המוצרים הלקויים עם פיצוי הולם שנחליט יחד.
ישנם תמונות בנייד שניתן לשלוח לבירור.
בברכה.
כסף סוג הנזק :
החזרת מוצר עם החזר כספי מלא,תיקון המחדלים עם פיצוי הולם פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
נא להפנות את הפנייה ליבואן המתאים. תגובה:
נא להפנות את הפנייה ליבואן המתאים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה